english
produkcija
o nama
produkcija
distribucija
nakladništvo
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 

ALU u Kinu Tuškanac 26.10. u 21.00
ALU u Art-kinu Croatia 02.11. u 16.00

FLYER (pdf, 1081kB)

1. Ja, Ivana Jurić, 03’ 33’’, 2008.

Film ''Ja'' bavi se temom seksualnog identiteta. Glavni lik je žena zarobljena u tijelu muškarca. U želji da se oslobodi pogrešno dobivenog tijela on/ona se maskira i odlazi u svijet mašte gdje pronalazi lutku koja mu poput idola pomaže u bijegu od realnosti.

2. Social networking, Martin Mrzljak, 01’ 53’’, 2008.

Inspiriran svakodnevnim bombardiranjem formulara koji morate ispunjavati prilikom registracije na neku od virtualnih socijalnih mreža, osobnih iskaznica, upisa na fakultet; sustavom koji nam dodjeljuje određene krakteristike i serijski broj nasumično sam dovodio ljude ispred kamere koji izgovaraju osnovne informacije o sebi.

3. Crna kutija, Vid Benišek, 01’ 45’’, 2009.

Čovjek u mračnoj i praznoj sobi gleda televiziju zavaljen u fotelji. Dohvati daljinski upravljač da promijeni program i preko upravljača na njegovu ruku počinju prolaziti crne spiralne linije. Čovjeka počinje hvatati panika i strah što ga stjera u kut sobe. Linije se i dalje polako uspinju po njegovoj koži, prelazeći mu gotovo cijelim tijelom. Zatim se iste te linije i spirale prikažu na televizijskom programu. Nakon što mu je prešlo preko glave i cijelog tijela, on se ubrzo pribere i nasmiješi se kao da je saznao što mu se sad dogodilo. Krene natrag prema naslonjaču, prekriven crnim spiralama i bijelim slovima kao na odjavnoj špici filma koji je upravo prikazan na TV-u. Kao da ništa nije bilo, zavali se i počne mijenjati programe na tv-u koji se odrazuju na njegovoj koži.

4. Ispod, Stjepan Milas, 03’ 36’’, 2009.

Kratka priča o čovjeku koji u svom čekanju postane nešto što nitko ne očekuje ...

5. Mensch Maschine, Ivan Mirko Senjanović, 03’ 00’’, 2009.

originalna glazba: Kraftwerk, aranžman i izvedba: Frano Gracin
stop motion music video: Ivan Mirko Senjanović

6. Invert, Antonia Begušić, 02' 33'', 2010.

Film se bavi suprostavljanjem ženskih arhetipova prikazanim kroz paradoksalni simbolizam čipke koja je istovremeno označitelj nevinosti i seksualnosti, te kroz interpretaciju 11 Jungovih arhetipova ličnosti u Tarotu prema kojem je određena struktura filma. Struktura se ruši na montažnom invertiranju svih pokreta, boja i smjerova u filmu te označava negaciju same mogućnosti određivanja arhetipa.

7. Miramare, Michaela Müller, 08’ 00’’, 2009.

Autorica se ovim filmom prisjeća ljetovanja na jugozapadnim mediteranskim granicama Europe gdje turisti dolaze u potrazi za opuštanjem, a "ilegalni" se imigranti bore za bolji život. Izlazeći iz strogo uređene turističke zone, dvoje švicarske djece ubrzo otkriva da se stvarnost izvan kampa uvelike razlikuje od do u detalja organiziranog života u kampu. Od tipičnog ljetnog razigranog ugođaja, film prerasta u mračni, tugaljivi uznemirujući osjećaj koji je naglašen vrlo složenom tehnikom slikanja na staklu. U oluji koja prekrije kamp, nestaju skoro sve razlike između bogatih i siromašnih. U beskrajnom toku svijetlima autoputa obitelj juri nazad u sigurnost domovine.

8. Tajna ..., Leona Kadijević, 02’ 13’’, 2009.

Jedna naizgled mirna i sasvim obična časna sestra pokušava na zanimljiviji način popuniti višak slobodnog vremena.

9. Granice i mostovi, Lucija Mrzljak, 01’ 17’’, 2009.

Film je nastao kao igra kolaža fotografija iz starog savskog arhiva. Na simboličan način propitkuje prostorne i zemljopisne granice kao i one ljudske granice, barijere koje treba prevaliti da bi doprli jedni do drugih.

10. I biljke su voljele tišinu, Ivana Pipal, 02’ 49’’, 2010.

'Nije važno na temelju čega čovjek gradi ego. Priča je o kralju koji živi u tišini sa svojim biljkama u svom prljavom stanu.'

11. Jače od života, Livio Rajh, 05’ 50’’, 2009.

U skoroj budućnosti na Zemlji se dogodila katastrofa (nedefinirano - virus, genetičke mutacije…). Preživjeli, organizirani u jedinice, trude se locirati ostale. Na jedan poziv (alarm) počinje pothvat.
Kada jedinica vođena tehnologijom otkrije mrtva tijela na lokaciji, odlaze razočarani. Ono što nisu percipirali bio je vapaj mladog bračnog para - duša. Akcija prelazi u dramatičan prizor u kojemu se duše dvoje ljudi - jedan drugi oblik života - zapostavljene. Radar je zabilježio signal koji su spasioci odbacili kao tehnički kvar, naime žena je trudna, njezino dijete je živo.

12. Kolinje, Marko Dješka, 04’ 39’’, 2010.

Prasca na selu zakolju dva mesara. Nakon što se probudi, u svojoj sobi, u svom krevetu, shvaća da je to bio san. No na putu prema poslu na ulici grada zamjećuje mesara iz sna koji ga potom počinje proganjati.

13. ´Večera za 6´, Marko Dješka, 00’ 51’’, 2010.

‘Večera za 6’ je uvodna špica za istoimenu emisiju koja je u razvitku. Ideja je inspirirana emisijom´večera za 5´s RTL televizije i osim glazbenog aktera, u špici se nalazi potencijalna voditeljica. Kako su´Večeru za 6´ osmislili članovi zagrebačkog kolektiva ´Hrana, a ne oružje´ona je u neku ruku´ekstenzija´HNO aktivizma. Aktivisti HNO-a će unutar emisije sakupljati hranu s placa i bojkotirati ambalažne proizvode i konzum koji je inače glavni sponzore originalne emisije. Unatoč tome što sama ´Večera za 5´ ima odjeljak veganstva, ´Večera za 6´ će, naravno, biti veganska, no u njoj se neće koristiti veganske namirnice kupljene u trgovini kao naglasak da netreba podržavati niti vegansku profitnu konzumerističku industriju koja je svojedobno postala brend i konzumerizam općenito. Ova uvodna špica je istovremeno i glazbeni spot za Ognjena Bašića, ´one-man band´ pod art sinonimom Čudoređe.

14. Escargot, Manuel Šumberc, 08’ 41’’, 2010.

Dvije vojske puževa u borbi za istim ciljem, posljednjim pupoljkom na stabljici, ali pupoljak pripada nekom drugom svijetu ...

15. Gregor, Petra Zlonoga, 02’ 32’’, 2010.

Gregor puno razmišlja. Možda čak i previše. Jučer je, primjerice, pomislio kako bi bilo lijepo da ima mačkicu. Ali imati mačkicu, pa čak i izmišljenu, nije toliko jednostavno koliko se čini ...

15. Lisica, Petra Zlonoga, 01’ 51’’, 2010.

" Ne boj se. Sve zamke koje vidiš, za lisicu su postavljene, od lisice su postavljene, dok lisica nije gledala."

17. Škrinja, Darko Masnec, 05’ 06’’, 2010.

Breme je činjenica s kojom se potrebno suočiti …

18. Kutevi, Matija Djanješić, 01’ 10’’, 2010.

Istraživanje kuteva svoje sobe.

19. Gusari, Mia Murat, 04’ 34’’, 2010.

Dva gusara plutaju morem nakon brodoloma. Muči ih glad. Jedan od njih peca i iz mora izvlači staru čizmu. Drugi ljutito pretražuje čamac za kakvim ostacima hrane, no ne nalazi ništa. Posvađani, svatko sjedi na svojoj strani čamca i šuti. Nešto dalje, među ostacima broda što plutaju morem, nalazi se splav s velikim količinama hrane. Jedan od gusara ju ugleda pomoću dalekozora. Pruži dalekozor drugome, te nakon što ju je i ovaj uočio, počinju planirati kako će podijeliti hranu. Posvađaju se i potuku. Dok se oni bore, hrana potone i nestane u moru.

Ukupno trajanje: 66 minuta

Uvod
1. Kinorama
2. BONOBOstudio
3. Kino klub Zagreb
4. Factum
5. Milva
6. Fade In
7. ADU
8. ALU
9. Restart
10. Autorski studio
Impressum
Arhiva (Eksperimentalni film u Tuškancu)
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta