english
produkcija
o nama
produkcija
distribucija
nakladništvo
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 

BONOBOstudio u Kinu Tuškanac
16.3. u 21.00 i u Art kinu Croatia, 23.2. u 16.00

FLYER (pdf, 335kB)

Plasticat

Simon Bogojević Narath, 9' 50'' (2003), 3D animacija (produkcija: Kenges)

Metropolis. Neobavezna šetnja, prosjak na ulici i svežanj novca u džepu. Situacija koja će se pokazati prekompliciranom za Plasticata - mačka iz budućnosti.

scenarij, režija, dizajn: Simon Bogojević Narath
glavni animator: Saša Budimir
animator: Boris Goreta
dodatna animacija: Elvis Popović
dodatno modeliranje: David Peroš Bonnot
glazba i oblikovanje zvuka: Hrvoje Štefotić
producenti:Ivan Ratković, Lado Skorin

Relocated

Vladislav Knežević, Dinko Peračić, 12' 00'' (2005) eksperimentalni film (produkcija: Kenges)

Video rad istražuje mogućnosti intenziviranja postojećih prostora, daje oblik nerazvijenim vrstama te konstruira nove prema vlastitim geometrijama. Formira prostorne nadogradnje postojećeg okoliša.

autori: Vladislav Knežević, Dinko Peračić
kamera: Predrag Vekić
animacija: Mario Kalogjera
glazba: Bojan Kozmuth
montaža: Mario Kalogjera, Vladislav Knežević
producenti: Ivan Ratković, Lado Skorin

Levijatan

Simon Bogojević Narath 14' 40'' (2006), 3D animacija (produkcija: Kenges)

Trzavi, a nasmiješeni likovi ovoga kratkog filma provest će gledatelja kroz animiranu inscenaciju prema motivima knjige Thomasa Hobbesa "Levijatan" iz 1651.

režija, montaža, dizajn, modeliranje, kompoziting: Simon Bogojević Narath
3D animacija: Saša Budimir, Mario Kalogjera
glazba: Hrvoje Štefotić
producenti: Ivan Ratković, Lado Skorin

Soldat

David Peroš Bonnot 4' 30'' (2006), stop animacija (produkcija: Kenges)

Simbolična priča o društvenom proizvodu koji se izmakne kontroli. Ovaj put je to spomenik - vojnik koji pati od PTSP-a. Kako bi civilno društvo reagiralo u takvoj situaciji? Smije li se takvu anomaliju ostaviti na "životu"? Naposlijetku, stoji li možda iza svega toga neki zlokobni naum?

scenarij, režija, scenografija, modeliranje, kamera, animacija lutaka: David Peroš Bonnot
ideja, dodatna scenografija: Sanja Šantak
glavni animator: Saša Budimir
montažerka: Anita Jovanov
glazba: Vjeran Šalamon
oblikovanje zvuka: Boris Wagner
kompoziting i SFX: Mario Kalogjera
supervizor: Simon Bogojević Narath
producenti: Ivan Ratković, Lado Skorin

Plac

Ana Hušman 9' 00'' (2006), eksperimentalni film (produkcija: Pangolin)

Prilikom kupovanja namirnica na placu kupci se koriste raznim osjetilima kako bi uspjeli procijeniti da li je voće i povrće uvozno ili domaće. Preferiranje domaćeg nad uvoznim prisutno je kod svih kupaca bez obzira da li je zaista bolje i kvalitetnije.

scenarij, režija, animacija: Ana Hušman
direktor fotografije: Ivan Slipčević
snimanje tona: Ana Hušman
obrada tona: Tomislav Domes
montažerka: Iva Kraljević
izvršna producentica: Maja Jurić

Za izradu zimnice kupuje se isključivo domaće i poznato voće i povrće koje onda  treba preparirati i spremiti, kako bi bilo sigurno i očuvano, zaustavljeno u svome najboljem trenutku i kako bi trajalo cijelu zimu. U tom procesu potrebno je ukloniti sva strana tijela, odabrati najljepše komade, one koji nisu oštećeni te sve dobro očistiti da bi se zimnica sačuvala od kvarenja, da bi bila "sigurna".

Ručak

Ana Hušman 17' 20'' (2008) eksperimentalni film (produkcija: Pangolin)

format: Beta SP (prebačeno sa 16mm)

Film ironično propituje pravila bontona i običaje pri jelu i pilu, jer zajedničko objedovanje najbolje pokazuje koliko smo uglađeni i civilizirani.

scenarij i režija: Ana Hušman
direktor fotografije: Ivan Slipčević
asistent snimatelja: Marko Rukavina
frizura, šminka i kostimografija: Maja Krišković, Snježana Topaluš
majstor scene: Dragutin Hušman
animacija: Ana Hušman, Dina Rončević, Lala Raščić, Marko Rukavina, Maja Krišković, Nicole Hewitt
snimanje tona: Ana Hušman
obrada tona: Tomislav Domes
glazba: Tad bi me primio za ruku (instrumental), ZVUKBRODA
montažerka: Iva Kraljević
izvršna producentica: Maja Jurić

Morana

U folkloru, Morana je staroslavenska božica zla, smrti, tame, podzemlja, personifikacija zime. Korijen riječi MORA označava košmaran san, nevolju, zatiranje.

scenarij, režija, dizajn:Simon Bogojević Narath
glavni animator:Kristijan Dulić
glazba i oblikovanje zvuka: Hrvoje Štefotić
dodatna animacija:Darko Kokić, Goran Mitrović
izvršna producentica: Vanja Andrijević
producenti:Ivan Ratković, Lado Skorin
u koprodukciji sa: Autour de minuit

Bježeći pred olujom u kamenitoj ravnici, usamljeni lovac nalazi utočište na vrhu visoke stijene. Sjedeći pored vatre, on zaspi...
U ratom zahvaćenom megalopolisu poslovni čovjek bježi u sklonište prepuno ljudi. Sjedeći na klupici u zadimljenom hodniku, ugleda zanimljivu crvenokosu ženu.

Ona koja mjeri

Veljko Popović, 6' 40'' (2008) 3D animacija (produkcija: Kenges)

MAYA - korijen riječi "ma": mjeriti, ograničavati, oblikovati. Maya ("ona koja mjeri"): obmanjivačka, varljiva sila svijeta

scenarij, režija, dizajn: Veljko Popović
glavni animator: Marin Kovačić
3D modeliranje:Milivoj Popović
glazba i oblikovanje zvuka: Hrvoje Štefotić
rendering, compositing: Lemonade3d Studio
supervizor: Simon Bogojević Narath
izvršna producentica: Vanja Andrijević
producenti: Ivan Ratković, Lado Skorin

www.shewhomeasures.com

Jesmo li uistinu slobodni?
Jesu li naše želje uistinu naše ili su nametnute patvorine društva u kojem živimo?
Pitanje koje ovaj film postavlja jest: jesmo li robovi kulture i društva u kojem smo rođeni ili ipak postoji šansa za bijeg?

ukupno: 87 minuta

Uvod
1. Kinorama
2. BONOBOstudio
3. Kino klub Zagreb
4. Factum
5. Milva
6. Fade In
7. ADU
8. ALU
9. Restart
10. Autorski studio
Impressum
Arhiva (Eksperimentalni film u Tuškancu)
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta