english
produkcija
o nama
produkcija
nakladništvo
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 


Šest kratkih u kinu Tuškanac - program

20. 2. 2007.
U POTRAZI... / LOOKING FOR...      50'

Hot Afternoons Have Been in Montana / Vruća su poslijepodneva bila u Montani
Ken Kimmelman / US / 15'30'' / 2005.

Film se temelji na nagrađenoj pjesmi "Nation" Elija Siegela iz 1925. Kombinirajući fotografiju, igrane elemente i specijalne efekte prikazuje kako su vruća poslijepodneva u Montani povezana s cijelim svijetom - ljudima, mjestima, stvarima, prošlim i sadašnjim događajima. Ken Kimmelman (1940) višestruko je nagrađivani filmaš: osvojio je nagrade Emmy za film "The Heart Knows Better" (1995), serijal ''Ulica Sezam'' (1997-98) i druge projekte. Snimio je i producirao mnoge kratke filmove, animirane serijale i namjenske filmove Ujedinjenih naroda za djecu i odrasle baveći se ljudskim pravima i boreći se protiv rasizma.

Hobby Metal / Hobi - metal
Maximiliano Contenti / UY / 11' / 2006.

Neobičan mladić, kojemu je hobi opsesivno traženje i skupljanje stvari detektorom za metal, upravo je pronašao nešto novo za svoju kolekciju. Ovaj kratki film portretira neobičan karakter, nesvakidašnje biće s opsesijom. Ideja je sve snimiti s vanjske točke gledišta, točke uljeza koji ga prati gotovo u realnom vremenu, kao da u tišini bulji u rijetku životinju.

Loop City / Beskonačni grad
Sven Holly Nullmeyer / DE / 15' / 2005.

Grad je izgubljen u beskonačnosti vremena. Vanjski svijet šalje agenta da istraži što se dogodilo. Film koji neodoljivo nalikuje na kultni film Chrisa Markera "Mjesto oproštaja" ("La Jettée"). Sven Holly Nullmeyer bavi se audiovizualnom umjetnošću.

Lighting Bolts and Man Hands / Munje i ljudske ruke
Markus Wambsganss / DE / 6'30'' / 2004.

Ljudska vrsta više ne postoji. Mačka luta i ulazi u kuću. Ondje su svi mrtvi. Vrijeme se vraća unatrag i otkriva što se dogodilo. Ljudski život je posve uništen. Zemlja je tiha. Markus Wambsganss (1974) je studirao medijsku umjetnost na Sveučilištu Bauhaus u Weimaru i na Akademiji medijskih umjetnosti u Kölnu. Filmove je prikazivao na mnogim festivalima od Oberhausena do Venecije.

Hot Afternoons Have Been in Montana / Vruća su poslijepodneva bila u Montani / Ken Kimmelman / US / 15'30'' / 2005.


Hobby Metal / Hobi - metal / Maximiliano Contenti / UY / 11' / 2006.


Loop City / Beskonačni grad / Sven Holly Nullmeyer / DE / 15' / 2005.


Lighting Bolts and Man Hands / Munje i ljudske ruke / Markus Wambsganss / DE / 6'30'' / 2004.


6. 3. 2007.
NADREALISTIČKI KOLAŽ / SURREALIST COLLAGE      60'

Banka / Posuda / The Jar
Marina Gorbač / UA / 7'07'' / 2004.

"Banka" je prvi film mlade ukrajinske studentice Marine Gorbač, koja studira na Kijevskom sveučilištu za kazalište, film i televiziju.

Reconstitution / Obnova / Reconstruction
Hélene Abram / FR / 9' / 2005.

2 obiteljska objeda. 10 godina razdvojenosti. 500 kilometara udaljenosti. Između: bijeg. Hélene Abram (Nancy, 1973) je završila visoku državnu školu za sliku i zvuk La fémis, gdje je režirala tri kratka filma koji su se prikazivali na festivalima u Stuttgartu, Istanbulu, Kasselu i na televiziji Arte. Godine 2005. snimila je dokumentarni film o francuskom gradu Le Havreu za aplikaciju na UNESCO-ov program za zaštitu svjetske i kulturne baštine.

The Devil & The Fly / Vrag i muha / Claire Fowler / UK / 8'10'' / 2004.

Vizualna interpretacija islandske narodne priče o borbi dobra i zla sa zvukovima islandskoga glečera Vatnajökulla. Claire Fowler je redateljica eksperimentalnih, igranih i dokumentarnih filmova. Istražuje primjenu vizualno-narativnih elemenata kako bi ostvarila raspoloženje i atmosferu. Njezini su radovi inspirirani filmom i folklorom.

Dedicated to Unicorn / Posvećeno jednorogu
Soo You / TW / 4'05'' / 2006.

Otkad je jednorog otišao, jedino što vidim u sobi je slon između nas… Soo You završava primijenjenu medijsku umjetnost na Državnom umjetničkom sveučilištu u Tajvanu.

76 - 108
Viktor Hoffmann / DE / 4'44'' / 2005.

"76-108" je glazbeni zapis za andante, drugim riječima, smireni, graciozni pokret koji odgovara kucanju srca. Viktor Hoffmann je rođen u Rusiji. Studirao je umjetnost na Sveučilištu Bauhaus u Weimaru. Autor je kratkih filmova.

Nachtnebel / Noćna magla / Night Dust
Barbara Schärf / AT / 15' / 2005.

Serija crno-bijelih fotografija i ponekih u boji koje ne opisuju nego samo prikazuju dijalog između dvoje ljubavnika. Svakodnevna rutina ustajanja postepeno se zamjenjuje izmaštanim svijetom i snoviđenjima.

Her Heart is Washed in Water and Then Weighed / Srce joj je oprano u vodi i izmjereno
Sasha Waters / US / 12'45'' / 2006.

Sve što znamo nestaje kada umremo. Ovo je ljubavno pismo ljepoti ljudske prolaznosti u tri kratka čina. Radovi Sashe Waters bave se iskustvima kulturalno marginaliziranog stanovništva i subverzijom socijalne, seksualne i političke hijerarhije moći. Profesorica je na Sveučilištu u Iowi, gdje predaje produkciju dokumentarnih i eksperimentalnih 16-mm filmova i videa. 

Banka / Posuda / The Jar / Marina Gorbač / UA / 7'07'' / 2004.


Reconstitution / Obnova / Reconstruction / Hélene Abram / FR / 9' / 2005.


The Devil & The Fly / Vrag i muha / Claire Fowler / UK / 8'10'' / 2004.


Dedicated to Unicorn / Posvećeno jednorogu / Soo You / TW / 4'05'' / 2006.


76 - 108 / Viktor Hoffmann / DE / 4'44'' / 2005.


Nachtnebel / Noćna magla / Night Dust / Barbara Schärf / AT / 15' / 2005.


Her Heart is Washed in Water and Then Weighed / Srce joj je oprano u vodi i izmjereno / Sasha Waters / US / 12'45'' / 2006.


20. 3. 2007.
FOUND FOOTAGE      58’

Asmahan
Hisham M. Bizri / LB / 21'20'' / 2005.

"Asmahan" je filmska poema nastala prema posljednjem filmu sirijsko-egipatske dive Asmahan "Passion and Revenge". U filmu se spajaju njezine pjesme i radnja filma, preko čega upoznajemo odnos između njezina tragičnog života, filma i kolonijalnog Egipta. Hisham Bizri je filmaš i medijski umjetnik iz Libanona. Trenutno živi u San Franciscu. Predaje i pročelnik je Odsjeka za suvremenu umjetnost i povijest umjetnosti na Kalifornijskom sveučilištu Davis. Libanonski građanski rat, arapsko-izraelski sukobi pa i događaji u Zaljevskom ratu oblikovali su i dalje oblikuju ono čime se bavi u životu i umjetnosti.

Miss Popularity / Miss popularnosti
Wayne Yung / DE / 6'20'' / 2006.

Je li moguće imati dva momka istovremeno? Naravno, uz malo organizacije. Homoseksualac opisuje kako se nosi sa zahtjevima višestruke veze, koristeći se pritom arhivskim materijalom. Wayne Yung je pisac, performer i videoumjetnik koji istražuje pitanja rase i identiteta sa stajališta kanadskog ''queera'' kineskog podrijetla

Counter / Odbrojavanje
Volker Schreiner / DE / 6'30'' / 2004.

Ovaj rad se zasniva na arhivskom materijalu. Autor je uzimao sekvence s brojevima iz različitih filmova, klasičnih i nepoznatih, te je iz njih kompilirao odbrojavanje. Tako stvorena napetost brzim montažnim tempom održava gledateljevu pozornost. Volker Schreiner (1957) je njemački videoumjetnik. Od 80-ih se bavi videom i instalacijama. Gostujući je profesor na nekoliko njemačkih akademija.

Eut-elle été criminelle… / Čak i da je bila zločinac… / Even if she had been a criminal…
Jean-Gabriel Périot / FR / 9'30'' / 2006.

Francuska, ljeto 1944. Javno kažnjavanje žena optuženih za afere s Nijemcima tijekom rata.

[desi're:] The Goldstein Reels / Goldsteinove role
Romeo Grünfelder / DE / 4' / 2004.

Ovaj zanimljivi materijal snimljen na Super 8-mm filmu naizgled pripada ostavštini američkog filmskog umjetnika Jacka Goldsteina. Zbog nedostatka dodatnih podataka, nemoguće je otkriti mjesto, vrijeme i autorstvo filma te se za tim podacima još uvijek traga. Filmske scene, koje prikazuju golu ženu, još više naglašavaju zagonetnost. Romeo Grünfelder je studirao vizualne komunikacije i klasičnu glazbu. Također se bavio teorijom medija, a autor je mnogih članaka i eseja.

Ein Sommer in Deutschland / Ljeto u Njemačkoj / A Summer in Germany
Ichiro Sueoka / JP / 7' / 2005.

Ovo je jedan od novijih radova Sueokina serijala "Reinterpretation for the Private Films" koji se poziva na stare kućne filmove. Originalni film nije samo poetski opis ljeta 1931. u Njemačkoj nego i zapis o izgubljenoj predratnoj Njemačkoj. Ichiro Sueoka (Sapporo, 1965) je studirao kemiju na Tokijskom znanstvenom sveučilištu. Filmom se bavi od 1985. Trenutno živi u Tokiju, gdje je suosnivač eksperimentalnofilmske / video skupine FMIC. Predaje režiju na umjetničkim koledžima Asagaya i Wantan. U posljednje vrijeme najviše ga zanima ponovno iščitavanje povijesti filma iz avangardne percepcije i citiranje found footagea. 

It's All Blooming Now Mt. Heart Attack
Markus Wambsganss / DE / 3'09'' / 2005.

Eksperimentalni glazbeni video koji ispituje definiciju glazbenog spota inspiriran "Trilogijom Cinemascope" Petera Tscherkasskog i filmskim portretima "Screen Tests" Andyja Warhola. Markus Wambsganss (1974) je studirao medijsku umjetnost na Sveučilištu Bauhaus u Weimaru i na Akademiji medijskih umjetnosti u Kölnu. Filmove je prikazivao na mnogim festivalima od Oberhausena do Venecije.

Asmahan / Hisham M. Bizri / LB / 21'20'' / 2005.


Miss Popularity / Miss popularnosti / Wayne Yung / DE / 6'20'' / 2006.


Counter / Odbrojavanje / Volker Schreiner / DE / 6'30'' / 2004.


Eut-elle été criminelle… / Čak i da je bila zločinac… / Even if she had been a criminal… / Jean-Gabriel Périot / FR / 9'30'' / 2006.


[desi're:] The Goldstein Reels / Goldsteinove role / Romeo Grünfelder / DE / 4' / 2004.


Ein Sommer in Deutschland / Ljeto u Njemačkoj / A Summer in Germany / Ichiro Sueoka / JP / 7' / 2005.


It's All Blooming Now Mt. Heart Attack / Markus Wambsganss / DE / 3'09'' / 2005.


3. 4. 2007.
expeREALITY      68'

A Map With Gaps / Karta s prazninama
Alice R. Nelson / UK / 26' / 2006.

"A Map with Gaps" je zapis putovanja redateljičina oca kroz sovjetsku Rusiju ranih sedamdesetih u kamionetu zvanom Supervan koji je sam izradio. Kombiniranjem arhivskog tona i fotografija, rekonstruiranjem priče i animacijom, nadrealna komedija opisuje 12.000 milja, 14 zemalja i 26 osebujna dana. Alice Nelson (Dublin, 1969) živi u Edinburghu. Diplomirala je slikarstvo i film. Radi kao slobodna fotografkinja i grafička dizajnerica u Edinburghu.

Route to Cape Town / Put za Cape Town
Wolfgang Lehmann / DE / 5'42'' / 2006.

Koncept, skeč, pokretni crtež. Ulice vode u grad. Kratki trenuci u starom središtu Cape Towna. Vožnje, ljudi, pješaci, kratki fleševi. Sve je u pokretu: ljudi, auti, kamera. Wolfgang Lehmann od 1995. organizira predavanja i programe na temu klasične avangarde. Godine 2004. bio je direktor i kustos festivala Freiburger Film Forum s temom prošireni i avangardni film, a 2005. kustos festivala Backup Festival neue Medien im Film u Weimaru na temu avangarde 20-ih i 30-ih godina.

Sin / Grijeh
Driton Hajredini / DE / 7'29'' / 2004.

Autor ulazi s kamerom u crkvu i ispovjedaonicu te ispituje svećenika glupa pitanja. Driton Hajredini (Priština, 1970) je diplomirao slikarstvo. Bavi se videoumjetnošću. Izlagao u mnogim galerijama i na festivalima diljem svijeta.

Orders of Love / Zahtjevi ljubavi
Jes Benstock / UK / 10' / 2004.

Istraživanje skrivenih utjecaja prošlih generacija na našu osobnost. Autor se bavi obiteljskom poviješću migracije, slomom i samoubojstvom kako bi oslobodio svoga sina zamršenog obiteljskog nasljeđa. Jes Benstock britanski je filmaš, čije su ambicije dugometražni dokumentarci. "Orders of Love" je osvojio posebno priznanje na prošlogodišnjem festivalu u Ann Arboru.

Kill Time / Ubiti vrijeme
Carsten Aschmann / DE / 17'30'' / 2006.

"Kill Time" je kratki film o gradskoj dosadi, izolaciji, svakodnevici i paranoji. Islandskog umjetnika Sigtryggura Berga Sigmarssona (jednog od eksperimentalnih glazbenika u skupini Stilluppsteypa) je zaposjeo demon, ali se brzo dogovara sa svojim mizantropskim alter egom: "Kažem ti, ljudi su zli i jeftini. Mrzim ih." Neumjereno trošenje, ovisnost i elitističke ideje opravdava umjetničkom shizofrenijom… Ovo je dobar, ali ne i preozbiljan pokušaj obračunavanja s idejom identiteta u eksperimentalnoj umjetnosti. Carsten Aschmann živi i radi u Hannoveru. Radio je kao urednik i producent dokumentarnih projekata sa performerskom skupinom BBM. Također je producent umjetnika Kaina Karawahna i tajanstvenog filma Agnieszke Jurek "Does That Hurt You?" u kojemu David Lynch govori o sebi.

A Map With Gaps / Karta s prazninama / Alice R. Nelson / UK / 26' / 2006.


Route to Cape Town / Put za Cape Town / Wolfgang Lehmann / DE / 5'42'' / 2006.


Sin / Grijeh / Driton Hajredini / DE / 7'29'' / 2004.


Orders of Love / Zahtjevi ljubavi / Jes Benstock / UK / 10' / 2004.


Kill Time / Ubiti vrijeme / Carsten Aschmann / DE / 17'30'' / 2006.


17. 4. 2007.
BIZARBAR      67’

Estetomotto
Arturas Bukauskas / LT / 16'12'' / 2005.

Drugi dio filmske ''dilogije'' - estetički kinematografski moto. Filmski junaci napadnu publiku u kinu. Gledatelji tumaraju među stolcima tražeći izlaz iz te filmske krize. Arturas Bukauskas je diplomirao fiziku. Pohađao je tečajeve animacije u Litvanskom filmskom studiju, a studirao je i filmsku režiju kod eksperimentalista Vladimira Kobrina. Eksperimentira kombinirajući igrane elemente i 3D animaciju.

Cloning Factory 2 / Tvornica za kloniranje 2
Alina Bliumis, Jeff Bliumis / US / 8' / 2006.

Dva znanstvenika su odlučila stvoriti i klonirati savršenu ženu. Sve rade po planu, ali rezultati nisu zadovoljavajući. Na kraju stvore gomilu sretnih bespolnih roza zečića. Tako frustrirani i umorni postanu destruktivni. Posljednji zeko pobjegne i sve što ostane su njegove uspomene. Alina i Jeff Bliumis su multidisciplinarni umjetnici koji žive u New Yorku. Oboje su podrijetlom iz bivšeg Sovjetskog Saveza. Često izražavaju vlastita iskustva i razvijaju teme o migraciji, socijalnom razvoju i kulturalnom inženjeringu.

Untitled / Bez naziva
Mona Ruijs / AU / 7'12'' / 2005.

"Untitled" je zajedljiva zbirka oksimorona koju prati Milina istinita priča. Ovaj eksperimentalni kratki film poziva nas da pogledamo neobične suprotnosti u našim svakodnevnim životima. "Untitled" je socijalni komentar koji na apsurd logike gleda drugim očima. Mona Rujis je 25-godišnja redateljica koja studira na Viktorijanskom umjetničkom koledžu Sveučilišta u Melbourneu.

Pilot For a 22nd Century Sitcom / Pilot-epizoda za komediju 22. stoljeća
Graeme Cole / UK / 4'54'' / 2005.

Godina 2112: samozadovoljni znanstvenik više ne može izdržati kada njegova žena, kućanica-boginja, oboli od nuklearnog straha i više ne nalazi smisao u obavljanju svojih kućanskih poslova. Kada se njezini razlozi za zabrinutost potvrde, sukobljavaju se događaji i instinkt.

The Burger Joint / Restoran brze hrane
Will Pascoe / CA / 6'16'' / 2005.

"The Burger Joint", film koji se događa u restoranu brze hrane, priča je o usponu i padu nove zaposlenice koja unatoč svim naporima da se uklopi u korporacijski tim podbaci i dobije otkaz na kraju smjene. Will Pascoe je kanadski pisac i redatelj kojega zanimaju dokumentarci i drame. Jedan od njegovih zapaženijih filmova je "Noam Chomsky: Rebel Without a Pause" (2003), dokumentarac u kojemu Chomsky govori i raspravlja o okolnostima svjetskih događanja, uključujući rat u Iraku, 11. rujan, nadzor i manipulaciju medija, socijalni aktivizam, itd.

 
Darling, Darling / Dragi dragi
Matthew Lessner / US / 12' / 2005.

Susret s roditeljima nove djevojke nikad nije ugodan, no ponekad događaj zna poprimiti neočekivane razmjere. Matthew Lessner (1983) je pohađao Sveučilište Chapman. "Darling, Darling", u kojemu glumi mladi Michael Cera ("Ispovijesti opasnog uma", "Arrested Development"), njegov je najzahtjevniji film dosad.

kid apokalypse one / Superjunak apokalipse
Romain Winkler / FR / 12'10'' / 2005.

Eksplozija tvornice kemikalija izrodila je antisuperjunaka apokalipse. Romain Winkler završava ESAV, Višu školu za audiovizualnu umjetnost u Toulouseu. Autor je kratkih filmova. 

Estetomotto / Arturas Bukauskas / LT / 16'12'' / 2005.


Cloning Factory 2 / Tvornica za kloniranje 2 / Alina Bliumis, Jeff Bliumis / US / 8' / 2006.


Pilot For a 22nd Century Sitcom / Pilot-epizoda za komediju 22. stoljeća / Graeme Cole / UK / 4'54'' / 2005.


The Burger Joint / Restoran brze hrane / Will Pascoe / CA / 6'16'' / 2005.


Darling, Darling / Dragi dragi / Matthew Lessner / US / 12' / 2005.


kid apokalypse one / Superjunak apokalipse / Romain Winkler / FR / 12'10'' / 2005.


Untitled / Bez naziva / Mona Ruijs / AU / 7'12'' / 2005.

 

Austrijska filmska avangarda
/ 1996-2001 / 76’ / 8. svibnja

Program uključuje selekciju filmova autora takozvane treće generacije - Martina Arnolda, Dietmara Brehma, Gustava Deutscha, Lisl Ponger i Petera Tscherkasskog – te dva filma autora najmlađe generacije: Siegfrieda Fruhaufa i Elke Groen. Većina radova u programu napravljena je koristeći se nađenim materijalom (found footage).

Distribucija programa: Sixpackfilm, Beč,
www.sixpackfilm.com

Peter Tscherkassky / Happy_End
/ 1996 / 35 mm / 11’

Found footage film o oralnim ritualima, veselim prigodama i vjenčanom paru koji zna kako obogatiti i oživjeti svoju ugodnu bliskost. Vidimo kako par toči piće, reže tortu, nazdravlja... Konačno se živahan pokret žene koja pleše zamrzne. To je krajnje dvosmislen trenutak u kojemu zbog izraza njezina lica pomislimo na nešto slično očaju, na nešto slično modernom, otuđenom motivu barokne taštine koji je još prisutan u austrijskoj tradiciji i što s vrlo senzualnim trenutkom ispijanja likera od jaja filmu “Happy_End” daje šire značenje. (Bert Rebhandl)

Elke Groen / Tito-Material
/ 1998 / 16
mm / 6’

“Tito Material” Elke Groen donosi fragmente filma s maršalom Titom koje je autorica pronašla u ruševinama starog jugoslavenskog kina. Svaka ogrebotina i oštećenje filma ima gotovo ikoničko značenje. Materijal iz 1978. u stanju je raspadanja, a kroz rupe u emulziji nazire se javna i privatna osoba maršala Tita. Neki su dijelovi postali u potpunosti apstraktni, ostavljajući samo oblike i boje. Groen istražuje tu vrpcu (…), bilježi detalje, povećava dijelove slike i njenu zrnatost (…), oprezno reagirajući na podrijetlo i povijesni kontekst filma. (…) Izvorni je materijal vjerojatno bio propagandni film sustava danas osuđenog na povijesne čitanke, a koji je obilovao slikama iz Drugog svjetskog rata. (Thomas Korschill)

Lisl Ponger / Passages
/ 1996 / 35 mm / 12’

Žena stoji sama na ogradi putničkog broda i gleda u plavetnilo. Ona će umjesto nas zapamtiti dolazak u New York, šetnju mladoga para kroz Kinesku četvrt, brodove-kuće u Šangaju i uzbuđenu djecu koja se okupljaju oko posjetitelja s neobičnom spravom koja proizvodi slike. U pozadini se čuje zvuk dalekih krajeva dok se istodobno razvija priča sklopljena od sjećanja ljudi koji su u nekom trenutku bez svoje volje otišli ili došli u Beč. (…) Lisl Ponger stvara zamišljenu kartu 20. stoljeća u koju su poput utabanih tragova zapadnjačkog sjećanja ugravirane razne priče o emigraciji. Turističke slike prikazane su kao postkolonijalno putovanje. (Christa Blümlinger)

Gustav Deutsch / Mariage Blanc
/ 1996 / 16 mm / 5’

“Bijelo vjenčanje” u Maroku označava lažni brak sklopljen između Marokanca i Europljanke radi dobivanja dozvole boravka i europskog državljanstva. U posljednjih nekoliko godina vlasti su poduzele posebne mjere kako bi spriječile takve lažne brakove, uključujući i kontrolu zajedničkih kućanstava i odvojena ispitivanja bračnih partnera o intimnim detaljima. S druge strane, bračni partneri se pokušavaju pripremiti za takve intervjue te upravo zbog toga postaju veoma bliski. Film je snimljen u tri dana u srpnju 1996. godine u hotelu Pariz u marokanskom gradu Casablanci. (Gustav Deutsch)

Siegfried A. Fruhauf / Exposed
/ 2001 / 16
mm / 9’

“Exposed” doslovno znači učiniti nešto vidljivim ili otkriti nešto. U fotografiji to znači osvijetliti fotografski film. Fruhaufov film “Exposed” uzima kratku scenu iz dugometražnog igranog filma u kojoj muškarac kroz ključanicu promatra ženu kako pleše. Samo su dijelovi vidljivi promatraču, a Fruhauf nam “ponovno otkriva” scenu puštajući perforacije filmske vrpce ispred projektora tako da nalikuju na pokretno sito. (…) Skupa sa zvukom (bijela buka, kapanje, šaptanje), Fruhaufova studija gledanja i bivanja gledanim, svjetla i pokreta - drugim riječima, filma - ima gotovo hipnotički učinak. (Maya McKechneay)

Dietmar Brehm / Korridor
/ 1998 / 16
mm / 18’

Krajem 1996. godine pronašao sam u staroj bečkoj trgovini specijaliziranoj za filmske materijale limenku s neodređenim dijelovima prilično oštećenog 16 mm filma. Materijal je datirao iz kasnih 60-ih godina (…) i bio je idealan za horor. Pripremio sam film za kompiliranje zrcalnom projekcijom, a detaljno sam snimio sebe kroz svjetlosnu os. (…) Prva varijanta je pokazivala tijela u stanju prevelikog uzbuđenja, a tada sam počeo strukturirati film s crnim kadrovima različitih duljina. (…) Suzio sam leću i dozvolio međusobnu interakciju cijelog niza found footage glumaca. Želio sam stvoriti zlokobno i traumatično zbivanje u kojem glave i tijela klize slikom i uvijek nanovo nestaju u crnim kadrovima. (Dietmar Brehm)

Martin Arnold / Alone. Life Wastes Andy Hardy
/ 1998 / 16
mm / 15’

U svom filmu “Alone. Life Wastes Andy Hardy” - koji s radovima “piece touchée” i “passage a l'acte” čini svojevrsnu trilogiju kompulzivnog ponavljanja - Arnoldova dekonstrukcija klasičnih holivudskih filmskih kodova naposljetku se okreće filmskoj glazbi. Obiteljske scene koje u izvorniku traju samo nekoliko sekundi i koje nisu posebice zamjetljive kirurški su narezane na sličice. Koristeći se ponavljanjem tih “pojedinačnih stanica” i novim ritmom – poput procesa kloniranja – Arnold stvara monstruozne dvojnike originalnih kadrova koji sada traju i više minuta. Skrivena poruka seksa i nasilja izokrenuta je do točke u kojoj puca. Križanje triju nevinih tinejdžerskih filmova rađa edipovsku dramu u kojoj se i majčina ljubav pretvara u čistu požudu. Od filma “passage a l’acte” i suprotno od ostalih redatelja koji se koriste found footageom kako bi svojem radu dali dojam tihe nostalgije, Arnold prerađuje soundtrack skupa sa slikom. Ono što se čuje u filmu jeziva je i gruba “tišina” zvučnog filma puna potisnute napetosti. Upravo tamo gdje je iluzija pune, žive prisutnosti najjača – u sceni pjevanja Judy Garland – najviše se osjeća mehanika, a implicitno i smrt. (Dirk Schäfer)

Peter Tscherkassky / Happy_end / 1996 / 35 mm / 11’


Elke Groen / Tito-Material / 1998 / 16 mm / 6’

Lisl Ponger / Passages / 1996 / 35 mm / 12’


Gustav Deutsch / Mariage Blanc / 1996 / 16 mm / 5’

Siegfried A. Fruhauf / Exposed / 2001 / 16 mm / 9’


Dietmar Brehm / Korridor / 1998 / 16 mm / 18’

Martin Arnold / Alone. Life Wastes Andy Hardy / 1998 / 16 mm / 15’


Audiovizije: novi radovi i zvukovi iz Austrije
/ 1998-2000/ 62' / 22. svibnja

U posljednjem desetljeću značajan dio austrijske eksperimentalnofilmske produkcije obilježila je struja mladih autora koji posebnu pozornost poklanjaju audiovizualnoj interakciji. Suradnja video umjetnika i elektroničkih glazbenika razvila se u pravu “digitalnu mrežu” potkovanu bogatom tradicijom austrijske avangardne scene. Rezultat su visokorazvijeni apstraktni radovi iza kojih stoje stroga promišljanja filmskog i glazbenog jezika.
(Mirna Belina, Marina Kožul)

Distribucija programa: Sixpackfilm, Beč,
www.sixpackfilm.com

o.T. / Michaela Grill, Takeshi Fumimoto
/ 1999 / 5’

Vizualni rad Michaele Grill počiva na betonskom zidu kao najmanjem prepoznatljivom elementu urbane glazbene kulture. Vizualna organizacija te jedva prepoznatljive površine prevedena je preko Fumimotove glazbene strukture. Slike ne prikazuju ton i ritam, već slijede logiku akustičkih tragova kako bi stvorile nove oblike slušnosti preko procesiranja “pronađenih zvukova”. (Christa Benzer)

Unterwerk / Dariusz Krzeczek
/ 2000 / 2’

Horizontalni i okomiti uzorci gustih tamnih boja prolaze preko ekrana u ugodnom polaganom ritmu. Suprotno meditativnome dojmu rada, ti apstraktni plutajući vizualni podražaji nastali su od materijala na kojima se vidi brzina. (Norbert Pfaffenbichler)

Santora / Jürgen Moritz, Norbert Pfaffenbichler
/ 1998 / 4’

“Santora” je metrički složen niz slika temeljen na broju 3 i na Fenneszovoj glazbi. (J. Moritz / N. Pfaffenbichler)

_relifted / tinhoko
/ 2000 / 7’

“_relifted” je napravljen kao triptih iako su samo pojedini dijelovi snimaka sa strane vidljivi na rubu slike, referirajući na nešto izvan kamere. Vide se znakovi u sjeni, strukture i oblici okupani toplim bojama kože. (Norbert Pfaffenbichler)

notdef./version one / maia/notdef
/ 2000 / 4’

U radu “notdef./version one” virtualni objekti dulje od 3 minute energično rastu iz središta slike u prostor. Nervozno se sastavljajući i rastavljajući, objekti se preklapaju čineći sjajne boje prije nego što potonu u crno ništavilo. (Stefan Grissemann)

Instrument / Jürgen Moritz
/ 1997 / 5’

“Instrument” nalikuje na davno snimljen found footage prikazujući 6 sekundi djevojke u pokretu. Autor ih naziva 6 sekundi nevinosti. Moritz je manipulirao materijalom dok nisu ostali samo fragmenti nevinosti. Djevojka je istodobno prisutna i odsutna, ali nikada zapravo tu. Moritz je čini neopipljivom, stvarajući prostor za osobne fantazije. (Lies Holtrop)

comp.tot4/romutation / reMI
/ 1999 / 16’

Ovaj se projekt može smatrati intermedijalnim radom, jer funkcionira sa ustanovljenim filmskim i glazbenim oblicima i među njima. U tom području semiotike, uz razmišljanje o znakovima, simbolima i ikonama, postavlja se pitanje istovrijednosti. Kombinacije harmonije proizvest će s narativnom glazbom odnos prema igranom filmu, koji je tek približno istovrijedan. (Thom Ballhausen)

Overfart / Ben Pointeker / A/DK
/ 1999 / 6’

“Overfart” je inspiriran redateljevim zanimanjem za ranoromantičarsko pejzažno slikarstvo, a posebice za radove C. D. Friedricha. (…) Apstraktna prostornost glazbe suprotstavljena je slikama i njihovi se ciklusi međusobno nadopunjavanju proizvodeći jednaku neopipljivost. (Ben Pointeker)

traxdata / Jürgen Moritz, Norbert Pfaffenbichler
/ 1998 / 4’

Fascinantan video za sve koji su upoznati s potencijalnom energijom i ljepotom minimalizma. Dijalog između slika i glazbe u kojem se ritam koncentrira na materijalnu strukturu slike. (Transmediale 99, Berlin)

<rewind> / n:ja
/ 2000 / 5’

Osnova ili inspiracija za video “<rewind>” bila je glazba “Rückenwind” autora shabotinskog [†(b)ypass:(k)ill†]. Suprotno od komercijalnih glazbenih spotova u kojima je slika prikazana kao vizualni dio glazbe, namjera ovog rada je korištenje glazbe za vizualnu “interpretaciju” slike. Krajnji je cilj bio stvoriti simbiozu između audio i vizualnog materijala. [n:ja]

Aus / Skot
/ 1998 / 4’

Skot stvara kaleidoskop različitih pokretnih slika. Preko iritacije i preklapanja one prikazuju podatnost i krhkost filmskog materijala. (Brigitta Burger-Utzer)

o.T. / Michaela Grill/Takeshi Fumimoto / 1999 / 5’


Unterwerk / Dariusz Krzeczek / 2000 / 2’

Santora / Jürgen Moritz, Norbert Pfaffenbichler / 1998 / 4’


_relifted / tinhoko / 2000 / 7’

notdef./version one / maia/notdef / 2000 / 4’

Instrument / Jürgen Moritz / 1997 / 5’

comp.tot4/romutation / reMI / 1999 / 16’

Overfart / Ben Pointeker / AT / DK / 1999 / 6’

traxdata / Jürgen Moritz, Norbert Pfaffenbichler / 1998 / 4’

<rewind> / n:ja / 2000 / 5’

Aus / Skot / 1998 / 4’


Švedska: nacija sanjara
/2000-2007 / 67’ / 5. lipnja

Popis animiranih radova u ovom programu pokazuje nam - daleko od onih starih nedjeljnih crtića za djecu - da je Švedska itekako odrasla te da u posljednje vrijeme oživljava veoma neobične i često uznemirujuće pokretne slike. Tabui intime, parovi na rubu i nekoliko scena dekapitacije i komadanja suprotstavljaju se životnim radostima: šareni origamiji, igračke, rasplesane dame sa suncobranima, konji i slatke plave party djevojke. Je li onda Švedska nacija sanjara? Ovaj program živih radova s kozmopolitskih ulica Stockholma, od novodolazećih umjetnika iz Göteborga, s morskih krajolika južnog grada Malmöa… – sugerira da je tako. (Kelly Shindler, Deirdre Corley)

Distribucija: Kelly Shindler, Deirdre Corley za Package Deals, New York, www.packagedeals.org

The Knife: We Share Our Mother's Health / rež: Motomichi Nakamura / 2006 / 4’13’’

 

The Man Who Got Nowhere / Peter Larsson / 2005 / 3’8’’

 

Love is All: Ageing Had Never Been His Friend / rež: Andreas Nilsson / 2007 / 3’4’’

 

The Tale of Little Puppetboy / Johannes Nyholm / 2005 / 4’20’’

 

Erik De Vahl: Friendly Fire / rež: Otto Mogren / 2005 / 2’59’’

 

The Horse’s Sanity / Björn Renner / 2000 / 11’

 

Food / Moa Lönn / 2006 / 1’37’’

 

Envelopes: Sister in Love / 2005 / 2’42’’

 

Concretes: Chosen One / rež: Daniel Levi / 2006 / 3’9’’

 

Floor: Moa Lönn / 2006 / 40’’

 

The Knife: N.Y. Hotel / rež: Andreas Korsár, Andreas Nilsson / 2001 / 2’50’’

 

Radicalized / Klara Swantesson / 2006 / 7’42’’

 

El Perro Del Mar: God Knows / rež: Asa Arnehed / 2006 / 3’39’’

 

Pink: Moa Lonn / 2006 / 1’41’’

 

The Radio Dept: Pulling Our Weight / rež: Henrik Akerberg / 2004 / 3’28’’

 

José González: Stay in the Shade / rež: Elias Araya / 2006 / 2’22’’

 

Peter, Björn + John: Young Folks / rež: Graham Samuels / 2006 / 4’40’’

 

Hokus Pokus: Henrik Akerberg / 2004 / 4’

 

Retrospektiva: Claudio Caldini
/ 1975-1993 / 50’ / 19. lipnja

Claudio Caldini rođen je 1952. u Buenos Airesu. Od 1970. radi eksperimentalne filmove. Studirao je na Eksperimentalnom centru pri Nacionalnom filmskom institutu u Argentini, a studirao je i moderni ples kod Rolfa Gelewskog u Brazilu. Drži filmske seminare s Wernerom Nekesom i Wernerom Schroeterom na Goethe institutu u Buenos Airesu, svira indijsku glazbu, sklada elektroničku glazbu, radi kao dizajner rasvjete na filmu, predaje na CIEVYC-u te radi kao kustos za film i video u Muzeju moderne umjetnosti u Buenos Airesu. Jedan je od najvažnijih argentinskih autora eksperimentalnog filma.

Distribucija: Andrés Denegri, Continente, Buenos Aires, www.continentevideo.com.ar

Film-Gaudí
/ 6'34'' / 1975

Labirint, skulpture i mozaici u parku Güell (1914) koje je napravio katalonski arhitekt Antoni Gaudí dekodiraju se kadar po kadar i pokretnom kamerom.

Ventana / Window
/ 4'20'' / 1975

Studija ritmičkih pokreta kamere po svjetlosnim linijama. Eksplozija kemijskih slojeva.

Ofrenda / Gift
/ 4'15'' / 1978

Dinamička kompozicija prostora, analiza bilja, koreografska iluzija, odana pjesma.

Vadi-Samvadi
/ 6'55'' / 1976-1981

Gramatika indijske glazbe zahtjeva kratki interval unutar filmskog prostora-vremena.

A través de las ruinas / Through the Ruins
/ 6'2'' / 1982

Unutarnji egzil. Mračna pjesma o izolaciji u ratnim vremenima.  

La escena circular / Circular Scene
/ 8'40'' / 1982

Pulsiranje slika ilustrira pojavu želje okružene mutnim vanjskim i unutarnjim prostorom.

Templo Cerrado / Closed Temple
/ 1'41'' / 1982

Geometrijski mozaik sveca naslikanog na kamenim stepenicama indijskog hrama u svom neumornom uspinjanju.  

El devenir de las piedras / Becoming of the Stones
/ 3'50'' / 1988

Žena trči putem uokvirenim raskošnim zelenilom. Slijedeći njezinu neravnu putanju kamera se vraća na ishodišnu točku.

Heliografia / Heliography
/ 5'28'' / 1993

“Svaka je tehnika tehnika tijela. Ona oblikuje i naglašava metafizičku strukturu našega tijela.” Maurice Merleau-Ponty:Oko i duh

Film-Gaudi / 6'34'' / 1975

 

Ventana / 4'20'' / 1975

 

Ofrenda / 4'15'' / 1978

 

Vadi Samvadi / 6'55'' / 1976-1981

 

A Través de las Ruinas / 6'2'' / 1982

 

La Escena Circular / 8'40'' / 1982

 

Templo Cerrado / 1'41'' / 1982

 

El Devenir de las Piedras / 3'50'' / 1988

 

Heliografia / 5'28'' / 1993

 

Signals Shorts 2006
/ 55’ / 3. srpnja

Festival Signals Media, međunarodni festival kratkog filma, jedan je od projekata Signals Media Artsa koji se u Colchesteru u Velikoj Britaniji bavi produkcijom, obrazovanjem i prikazivanjem kratkih filmova i medijskih projekata. Signals Shorts 2006 je izbor s njihova festivala iz 2006. godine.

Distribucija: Andy Roshay, direktor festivala Signals Media, Colchester, www.signals.org.uk

Subject 3 / Danny Patrick / 11’ / UK / 2006

 

Concrete Rhythms / Tim Cowie / 3’ / UK / 2006

 

Pillow Girl / Ronnie Cramer / 8’ / US / 2005

 

Beginingless / Nick Walters / 4’ / UK / 2006

 

Sea Change / Joe King, Rosie Pedlow / 6’ / UK / 2005

 

Smile / Yuval Markovitch / 6’ / IL / 2005

 

The Answer Yam: Mo / James Harris / 0’31’’ / UK / 2006

 

Days of Sleep / Claire Dix / 4’40’’ / UK / 2006

 

Family Portrait / Rob Brown / 4’ / UK / 2006

 

Tabernacle / Kathleen Lorden / 4’ / 2006

 

Safe Self Tester / Thomas Hicks / 4’ / UK / 2006

 
Uvod
Program 2007
Program 2006
Impressum
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta