english
vijesti
kolumna M. Pansini
članice HFS-a
download
filmski kviz
o nama
produkcija
nakladništvo
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 

OSNOVNE RADIONICE: javna predavanja i radionica kamere

U veljači dvama javnim predavanjima započinje program Osnovnih radionica. Nakon predavanja slijedi radionica kamere.

Javna predavanja će se održati 20. i 22. veljače 2024. u prostorijama Kino kluba Split u Domu mladih (Ulica slobode 28). Održat će ih dugogodišnja predavačica Kino kluba Split, Dora Baras.

Prvo predavanje naziva Filmska početnica započinje projekcijom dvaju kratkih hrvatskih filmova, uz vođeno gledanje. Što gledamo ili kako gledamo? Gledati ili misliti film? Kao i u svim slučajevima vizualne umjetnosti, vidimo onoliko - koliko znamo. Detektiramo sve mogućnosti kojima se tvori značenje na filmu: narativna, ali i strukturna i stilska razina.
Drugog dana predavanja tema je Što je sve film. Od mainstream do art filma, od filmskih klasika do kultnih filmova, od avangardnih do eksperimentalnih filmova, od prvih filmova uopće do metadokumentaraca, od proširenog filma do transmedije. Predavanje rasvjetljava sve pojmove, filmske rodove, žanrove, stilske epohe, metode i struje.


Javno predavanje

Radionica kamere će se održati od 23. do 25. veljače za sve koji žele steći nova ili usavršiti postojeća znanja. Radionica će se održati u prostorijama Kino kluba Split na Domu mladih (Ulica slobode 28) i na terenu.

Na radionicu se možete prijaviti putem prijavnog obrasca do 12. veljače 2024. Raspored radionice dogovorit će se naknadno s odabranim polaznicima. Radionicu kamere vodit će iskusni predavač, snimatelj i redatelj Boris Poljak.


Radionica kamere

Namijenjena je svima koji žele naučiti snimati i upravljati kamerom. Radionica prolazi kroz osnovne tehničke karakteristike kamere i osnove snimanja, analogni i digitalni zapis, formate, problematiku rasvjete na filmu, pri čemu se polaznike upoznaje s rasvjetnim tijelima i dodatnom opremom. Koristeći opremu Kino kluba, polaznici naučeno primjenjuju snimanjem na terenu.


Radionica kamere

Dora Baras magistrirala je komparativnu književnost i povijest umjetnosti na FFZG, pri kojem završava i dvije godine Poslijediplomskog doktorskog studija književnosti, kulture, izvedbenih umjetnosti i filma. Praktično se usmjerava u područje filma koordiniranjem projekta Filmske mutacije: festival nevidljivog filma, ZG, 2007. Kao umjetnička direktorica i selektorica filmskog programa vodi Human Rights Film Festival, ZG, 2008., te Subversive Film Festival, ZG, 2008.-2011., kojeg je i suosnovala 2008.g. Autorica i urednica niza filmsko-festivalskih publikacija. Paralelno s kustoskim radom bavi se i edukacijom, najprije pri Odsjeku za animirani film i nove medije na ALU, ZG, a potom, od 2010.-2021.g., u zvanju predavačice u području humanističkih znanosti, na Odsjeku za film i video pri UMAS-u izvodi kolegije ‘Uvod u povijest filma’ ,’Mediji i društvo’ ,’Analiza filma i medijske umjetnosti I & II’. Članica KKS-a te suradnica na projektu Škole medijske kulture, pri kojoj izvodi module ’Povijesti i analize filma’. 2021. završila je International Baccalaureate (IB) ‘MYP ARTS’, međunarodni program za edukatoricu u području filma i vizualnih umjetnosti. Predsjednica stručnog ocjenjivačkog žirija i suradnica u pedagoškim radionicama Međunarodnog festivala arheološkog filma (MFAS), u organizaciji Muzeja HAS, ST. Od 2016. scenaristički se usavršava kroz jednogodišnju Scenarističku školu i druge specijalizirane programe platforme ‘Palunko’ (HFS) te je dobitnica HAVC-ove potpore za razvoj scenarija dugometražnog igranog filma u 2022. Pored navedenog, trenutno radi na kratkom dokumentarnom i kratkom igranom filmu, kao scenaristica i redateljica.

Boris Poljak rođen je 1959. godine u Splitu, gdje je završio gimnaziju i studirao pravo. U Kino klubu Split od 1978. sudjeluje u realizaciji desetak neprofesionalni filmova kao snimatelj ili autor. Od 1988. profesionalno se bavi filmom. Kao direktor fotografije snima preko pedeset kratkometražnih (dokumentarnih i eksperimentalnih) filmova te tri dugometražna igrana filma i nekoliko dugometražnih dokumentarnih filmova. U svojstvu redatelja snima sedam filmova od kojih su tri u koautorstvu s Damirom Čučićem. Dugogodišnji je član Kino kluba Split i Hrvatskog filmskog saveza. Voditelj je brojnih snimateljskih radionica (Medijska škola „Ante Peterlić“, Kino klub Split itd.) Nagrađen je brojnim nagradama na domaćim i međunarodnim festivalima, od kojih su najznačajnije nagrade u Nyonu i Karlovym Varyma i Oberhausenu. Živi i radi u Splitu.

-
Više informacija: program@kinoklubsplit.hr

Više o programu Osnovnih radionica možete pročitati u objavi. Paralelno s programom Osnovnih radionica organizira se Škola nove filmske prakse. Više možete pročitati u objavi.

-

Rad Kino kluba Split podržavaju Zaklada Kultura nova, Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva, Hrvatski audiovizualni centar, Društvo hrvatskih filmskih redatelja i Grad Split.


pošalji link | verzija za printanje

Proljetni praznici obogaćeni filmom na radionicama igranog i dokumentarnog filma za starije osnovnoškolce 13.03.2024.
Nijanse emotivnih naboja 13.03.2024.
Hrvatski filmski ljetopis – 116/2023. 13.03.2024.
Film očima mladih 13.03.2024.
Javna predavanja o filmu u utorak u Kino klubu Split 13.03.2024.
Autorica u gostima: Sunčica Ana Veldić 13.03.2024.
Film očima mladih 06.03.2024.
Otvorene prijave za proljetni ciklus Filmske naSTAVe u kinu Kinoteka! 06.03.2024.
Kritičko rešeto 16. Production in-a Labin 06.03.2024.
Početak provedbe projekta Planet film 06.03.2024.
21-30/5709
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta