english
produkcija
o nama
produkcija
distribucija
nakladništvo
Hrvatski filmski ljetopis
Zapis
Knjige
DVD
DVD - posebna izdanja
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 
2003.
33

DOKUMENTARNI FILM

Zašto biti dokumentarist?

UDK: 791.43-92:778.53

Autorica, istaknuta redateljica dokumentarnih filmova, pita se zašto uopće narušavati nečiju privatnost? Razmatra različite pokušaje teorijskih odgovora na to pitanje na osnovi važnosti izbora teme i pripreme snimanja, probleme autentičnosti, istinitosti i etičnosti, ističući svoja iskustva i probleme pri snimanju nagrađivanoga dokumentarnoga filma Dvoboj (The Duel), u kojem majka hrani dijete, a obrađuje i problem dokumentarnoga filma u eri digitalnoga videa. Konačno daje jedini mogući odgovor na pitanje s početka; narušavati nečiju privatnost treba jer u tome ima nešto privlačno! Kada prodrete u nečiju privatnost, i to još kamerom, taj čin traži od vas mnogo više od toga da budete profesionalac, traži da budete human, pažljiv, osjetljiv, pozitivan, traži od vas svu vašu energiju. Snimati nečiji privatni život znači susresti se s tom osobom na poseban način.



Katarina-Zrinka Matijević Veličan

Bookmark and Share
Hrvatski dokumentarac devedesetih
Stvarno, lažno, ulovljeno
Dokumentarni film — do kraja
Zapisi s putovanja
Mali oglasi — ili (ne)uhvatljivost dokumentarca

Pregled ostalih članaka u ovom broju...

 

vijesti
novi broj
arhiva
arhiva u pdf formatu
suradnici
pretplata
impressum
kumulativno kazalo
(download Word 848kB)
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta