Nagradni program

Ocjenjivački sud 2015.

Maja Flego, novinarka i savjetnica u Uredu pravobraniteljice za djecu
Maja je diplomirala pedagogiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, ali je, umjesto da ode raditi u školu, slučajno dospjela u novinarstvo. Kao novinarka i urednica veći dio profesionalne karijere ostvarila je u tjedniku Školske novine, prateći područja odgoja i obrazovanja, dječjeg stvaralaštva i dječjih prava. Dugogodišnja je članica uredništva časopisa za obitelj, vrtić i školu Zrno. Danas radi kao savjetnica pravobraniteljice za djecu za odnose s javnošću. Objavljivala je u dječjim časopisima tekstove za djecu, od kojih je dio ušao u zbirku „Priče za mame i tate“ (Alinea, 2000.), a objavila je i knjigu za roditelje i one druge pod naslovom „Iz roditeljskog kuta ili roditelj u kutu“ (Školske novine, 2002.). Uredila je nekoliko stručnih publikacija iz područja odgoja i obrazovanja i dječjih prava te je u stručnim časopisima, zbornicima i drugim publikacijama objavila više članaka o zaštiti prava djece u medijima i drugim područjima.  Kontinuirano prati dječje filmsko stvaralaštvo u Hrvatskoj od 1999. godine kao članica ocjenjivačkog suda Revije hrvatskog filmskog stvaralaštva djece. Od 2009. sudjeluje u izboru filmova profesionalnih autora i djece za UNICEF-ov Festival o pravima djece. U protekle tri godine sudjeluje i u dodjeli nagrade Plavi VAFI za film koji promiče dječja prava, Internacionalnog festivala animiranog filma djece i mladih Varaždin – VAFI.


Maja Flego

Simon Bogojević Narath, animator
Simon je diplomirao 1992. na slikarskom odsjeku Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu u klasi prof. Đure Sedera. Od 1993. bavi se digitalnom 2D i 3D animacijom. Kao redatelj, scenograf, CGI artist/dizajner/animator radi na mnogim umjetničkim i komercijalnim projektima kao što su: TV emisije, glazbeni spotovi, reklame, kazališne predstave i autorski kratki i dugometražni filmovi. Kao profesionalni CGI artist/animator i redatelj, radi za klijente kao što su: BBDO, Grey, Digitel, Publicis, McanEricsson, Proximity, Bruketa&Žinić, Planet B, Kabinet i mnogi drugi. Prvi puta javno izlaže (slike) 1985. na 17. Salonu mladih u Zagrebu i od tada sudjeluje na izložbama (videoinstalacije i objekti/instalacije) i filmskim festivalima u Hrvatskoj te izložbama i filmskim festivalima u inozemstvu. Jedan je od pokretača TV emisija Modul 8, Videodrom i Animatik koje su emitirane na HRT-u kao i internacionalnog festivala eksperimentalnog filma 25FPS. Kolegije vezane za film i animaciju predavao je na UMAS-u uSplitu, APURI u Rijeci i ALU u Zagrebu. Trenutno predaje kolegije vezane uz animaciju na odsjeku Medijskog dizajna pri UNIN u Koprivnici. Član je žirija na internacionalnim filmskim festivalima. Trenutno obnaša funkciju umjetničkog direktora u produkcijskoj kući Zagreb Film. Režira, animira i producira vlastite autorske animirano-eksperimentalne filmove za koje dobiva niz domaćih i međunarodnih priznanja i nagrada, među kojima su nagrade na festivalima: Annecy, Clermont- Ferrand, Animafest, London International Animation Festival i mnogima drugima. Dobitnik je nagrade Vladimir Nazor u području filma za 2007. godinu.


Simon Bogojević Narath

Boris Poljak, direktor fotografije
Rođen je 1959. godine u Splitu gdje je studirao pravo. Od 1978. godine je član Kinokluba Split u čijoj produkciji tijekom 1980-ih kao autor ostvaruje dva neprofesionalna filma, "Nova godina" i "Geronimo je mrtav", a kao snimatelj osam eksperimentalnih filmova na Super 8 i 16 mm. Od početka 1990-ih djeluje kao profesionalni filmski i televizijski snimatelj. Jedan je od organizatora Sabora alternativnog filma u Splitu od 1982. do 1988. te jedan od pokretača. Međunarodnog festivala novog filma i videa u Splitu. Nagrađen je za snimateljski rad na Danima hrvatskog filma 2000., 2001., 2004., 2005. i 2015. godine. U posljednje vrijeme najviše surađuje s redateljima Damirom Čučićem i Zdravkom Mustaćem. Direktor je fotografije u njihova tri dugometražna igrana filma: "Blizine", "Pismo ćaći" i "Vjetar puše kako hoće". Autor je nagrađivanog dokumentarno-eksperimentalnog filma "Autofokus". Potpredsjednik je i stalni suradnik Hrvatskog filmskog saveza, kako na projektima nastalima u produkciji Saveza, tako i kao predavač na Školi medijske kulture. Živi i radi u Splitu.


Boris Poljak

Slaven Zečević, montažer
Rođen je u Dar es Salaam u Tanzaniji 1967. godine. Diplomirao je filmsku montažu na Akademiji dramske umjetnosti 1991. godine. U pokretanju filmskog časopisa Kinoteka sudjeluje od 1988., a iste se godine započinje profesionalno baviti filmom. Tijekom 1990-ih objavljuje filmske eseje i kritike u raznim tiskovinama. Piše stručne i znanstvene tekstove za Hrvatski filmski ljetopis, a surađivao je na Filmskom leksikonu Leksikografskog zavoda Miroslav Krleža. Magistrirao je temom iz povijesti hrvatskog filma na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Montirao je filmove Lukasa Nole, Hrvoja Hribara, Nevena Hitreca, Daniela Kušana i dr.


Slaven Zečević

Čejen Černić, redateljica (članica selekcijske komisije)
Čejen je diplomirala filmsku i TV režiju na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Kao asistent na dugometražnim igranim filmovima radi od 2007. (izbor iz filmografije: Dalibor Matanić „Zvizdan“; Zvonimir Jurić „Kosac“; Zrinko Ogresta „Iza stakla“, „Projekcije“; Daniel Kušan „Koko i duhovi“, „Ljubav ili smrt“; Dražen Žarković „Zagonetni dječak“; Robert Orhel „Hitac“; Igor Mirković „Noćni brodovi“; Ivan Goran Vitez „Šuma summarum“). U međuvremenu priprema vlastite projekte, piše, uči…


Čejen Černić

Aleš Suk, režiser (član ocjenjivač suda)
Nezavisni je filmaš češkog podrijetla i riječke adrese. Školovan je na praškoj filmskoj akademiji FAMU gdje od 2004. predaje na katedri montaže. Kao redatelj, snimatelj, montažer ili producent sudjelovao je na brojnim autorskim filmovima. Od 2012. godine jedan je od osnivača, organizatora i mentora REFINERI, platforme za potporu i razvoj hibridnog audiovizualnog stvaralaštva u Rijeci.
Izdvojeni filmovi iz hrvatske epohe: "Kamo?" (2010.) - režija, kamera, montaža; "Marijine" (2011., Željka Suková) – kamera, montaža, produkcija; "Zimsko čudo" (2012., Željka Suková, Gustavo Beck) – kamera, montaža.


Aleš Suk