english
produkcija
o nama
produkcija
distribucija
nakladništvo
Hrvatski filmski ljetopis
Zapis
Knjige
DVD
DVD - posebna izdanja
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 
2005.
43

TUMAČENJA, AKTUALNE TEME

Kraj filma

UDK:791.32

Autor pesimistički komentira stanje u filmskoj umjetnosti danas. On polazi od stajališta da je razvoj kinematografije bio gotovo u potpunosti paralelan s rođenjem i razvojem modernizma u ostalim umjetnostima te zaključuje da je film kao umjetnost najuspješniji onda kada priznaje svoje modernističke korijene, kada odbacuje konvencionalne konotacije realizma i kada propituje primat naracije. Posebno izdvaja razdoblje 1960-ih koje smatra trijumfom formalizma i razdoblja kinematografije autorefleksivnog i referencijalnog žanra te citira mađarskog filmologa B. Nanaya da Antonionijevi, Godardovi i Resnaisovi filmovi predstavljaju krhku ravnotežu između narativnih filmova i nenarativnih avangardnih filmova. Te je krhke ravnoteže nestalo od početka sedamdesetih od kada dominiraju konvencionalni narativni filmovi. Autor također utvrđuje da postoji i kriza filmske kritike koja je uglavnom deskriptivna i iznosi prije subjektivne negoli analitičke procjene.



Ronald Bergan

Bookmark and Share
Razgovor s Larsom von Trierom

Pregled ostalih članaka u ovom broju...

 

vijesti
novi broj
arhiva
arhiva u pdf formatu
suradnici
pretplata
impressum
kumulativno kazalo
(download Word 848kB)
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta