Novosti

Facebook HFS
11.12.2007.
VIŠE O ŠKOLI U KINU TUŠKANAC

Na inicijativu Hrvatskog filmskog saveza i prihvaćanje programa od strane Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i šport Grada Zagreba pokrenut je program Škola u kinu Tuškanac, za učenike zagrebačkih osnovnih škola.

Vrijeme trajanja programa: 1. listopada – 29. studenog 2007.
Projekcije su se održavale četiri puta tjedno od 9,30 i od 11,30 sati u kinu Tuškanac.

Ukupno održanih programa:

72

Ukupni broj djece:

17547

Ukupni broj učitelja:

755

Ukupni broj zagrebačkih škola:

105

105 zagrebačkih osnovnih škola, 72 filmska programa, 17547 djece i 755 učitelja.

Prijedlog programa za prvi, drugi, peti i šesti razred osmislile su Ana Brčić Bauer, prof. i Melita Horvatek Forjan, prof. hrvatskoga jezika i književnosti.
One su i voditeljice Filmsko-medijske družine ZAG, OŠ Marije Jurić Zagorke, i polaznice Škole medijske kulture u organizacija HFS-a i MZOS-a.

Prijedlog programa za četvrti i sedmi razred osmislila je Marina Zlatarić, prof. hrvatskoga jezika i književnosti i voditeljica filmske grupe u OŠ Bartola Kašića, i polaznica Škole medijske kulture u organizaciji HFS-a i MZOS-a.

Prijedlog programa za treći i osmi razred osmislile su Mrijana Jukić, prof. hrvatskoga jezika i književnosti i Katica Šarić, socijalna pedagoginja, obje si i voditeljice filmske družine u OŠ Rudeš, i polaznice Škole medijske kulture u organizacija HFS-a i MZOS-a.

Predloženi programi sastavljeni su u skladu sa zadaćama HNOS-a i prema važećem Planu i programu medijske kulture u osnovnoj školi.

Pregled održanih programa po razredima

PRVI RAZRED

Nastavna tema: animirani film
Ključni pojmovi: crtani i lutkarski film

Projekcijom crtanoga filma B. Kolara: Vau-vau objasnili smo osobine crtanoga filma (24 sličice u sekundi, 1440 u minuti, Zagrebačka škola crtanoga filma, predstavnici, nagrade, reducirani crtež, plošna animacija, geg, ...), a projekcijom lutkarskoga filma M. Bogdanovića: Gliša, Raka i Njaka osobine lutka filma.

Kako bi prvašići vidjeli da i oni sami mogu biti stvaratelji animiranih filmova ponuđen im je izbor nagrađenih filmova Škole animiranoga filma Čakovec. Prikazana su tri crtana (Marko skače, Kaktus i Tres muheres) te jedan lutarski film (Strašilo). Filmove ŠAF-a radili su učenici uzrasta 7, 8 i 9 godina.

DRUGI RAZRED

Nastavna tema: filmska priča
Ključni pojmovi: slijed događaja, glavni i sporedni likovi

Projicirana su dva filma ZŠCF-a iz serijala o profesoru Baltazaru (Hanibalove Alpe i Tetke pletke). U Vukotićevoj godini (80-ta obljetnica rođenja) prikazan je i njegov Kauboj Jimmy.
Učenici su upoznati s osobinama ZŠCF-a, učilo se serijalu Baltazar (57 epizoda), „ocu“ Baltazara Z. Grgiću i ostalim autorima animatorima, prvom i jedinom hrvatskom Oscaru (Vukotić – Surogat). Prikazana su i dva crtana filma ŠAF-a: Ufo i Woof, te Začarana priča koju su stvorile vrijedne ruke djece u dobi 7- 10 godina.

TREĆI RAZRED

Nastavna tema: Dječji film
Ključni pojmovi: razlikovati dječji film i film za djecu, glumci, boja i zvuk u filmu, sličnosti i razlike sa stripom.

Tema nastavne jedinice iz medijske kulture za treći razred bila je DJEČJI FILM.
U uvodnom dijelu s učenicima se razgovaralo o razlici između filma za djecu i dječjeg filma. Zatim se razgovaralo o glumcima (način glume i važnosti uživljavanja u ulogu), zvuku u filmu (razgovor, glazba/ kao najneprirodnijem zvuku u filmu – kao zvuku koji je u filmu dobar „ako ga se ne čuje“, zvuku koji naglašava radnju, ali je ne smije „pojesti“, tišini – kao zvuk koji izaziva napetost u filmu, šumovima – kao najprirodnijijem zvuku jer nas različiti šumovi okružuju u prirodi) i boji u filmu…
Zatim su učenici gledali tek isječak iz filma za djecu „Vlak u snijegu“, Mate Relje, te se razgovaralo o zvukovima koje su čuli i u kojem trenutku, off zvuku, glumcima…

Nakon toga su učenici pogledali ukupno sedam dječjih igranih filmova – radova učenika osnovnih škola, polaznika filmske gupe. Prije svakog filma dan im je zadatak na što posebno trebaju obratiti pažnju, a nakon svakog filma se o tom zadatku i razgovaralo te se najavljivao novi zadataka uz novi film…
Na kraju se napravio rezime svega naučenog i uočenog, te je još istaknuta razlika (samo bitna) između stripa i crtanog filma. Naime, zadatak koji su dobili za grupni rad ili rad u parovima bio je nacrtati strip po jednom od filmova koji su gledali ili napraviti plakat za jedan od filmova – naravno, po njihovom izboru.

Filmovi i zadaci:

  • Samo jedan bod“, Osnovna škola Bartola Kašića, Zagreb, film koji je na Međunarodnom festivalu u Grčkoj osvojio treće mjesto ( 2005. ).

    ****zadatak uz film****
    obratiti pažnju na glumu glavnoga glumca, uvjerljivost prenošenja uloge koju glumi, te učenika koji sjedi do njega; zatim određivanje promjene glazbe i ulogu te promjene; odrediti koji se još zvukovi čuju i koja je njihova uloga u pojedinom kadru
  • „Čara-bira“, Osnovna škola Antuna Augustinčića i FKVK Zaprešić

    ****zadatak uz film****
    Obratiti pažnju na boju (posebno kada male vještice čaraju) te na zvukove koji se javljaju u trenutcima čaranja (vezano uz male vještice i njihove žrtve); gluma (iznenađenje, veselje)
  • „Petica iz poštenja“, Osnovna škola Medvedgrad, Zagreb

    ****zadatak uz film****
    Obratiti pažnju na glumu i uvjerljivost glavnoga glumca; otkriti trenutak tišine i ulogu te tišine u filmu te nabrojiti i ostale zvukove u filmu, posebno zvukove koji naglašavaju pojedinu radnju ili duševno stanje glavnoga glumca
  • „Ulovljeni lovac“, Osnovna škola Šijana, Pula

    ****zadatak uz film****
    Posebno obratiti pažnju na boju – trenutak promjene boje i uloga te promjene
  • „Čokoladna ljubav“, Osnovna škola Bartola Kašića, Zagreb

    ****zadatak uz film****
    Obratiti pažnju na promjenu boje u filmu i uočiti ulogu te promjene, nabrojiti zvukove koji naglašavaju radnju ili duševno stanje glavnoga glumca, uvjerljivost glume glavnoga lika (nestašnost, zaljubljenost, razočaranje, sreća)
  • „Zgubidanić lavljeg srca“, Osnovna škola Zapruđe, Zagreb

    ****zadatak uz film****
    Obratiti pažnju na glumu i uvjerljivost glume glavnoga glumca (mimika lica i ponašanje koji otkrivaju više od riječi)
  • „Prekjučer, jučer, danas“, Osnovna škola Bartola Kašića, Zagreb

    ****zadatak uz film****
    Ovaj film je, na neki način, bio rezime svega što su o zvuku i glumi doznali na ovome satu Škole u kinu. Kroz tri priče, koje povezuje ista tema, učenici su mogli usporediti važnost zvuka koji on ima kod naglašavanja radnje, ali i smještanje radnje u određeno vremensko razdoblje, kao i važnost glume – ponašanje ovisno o razdoblju koji glumac kroz glumu prenosi gledatelju

Na kraju se napravio rezime svega naučenog i uočenog, te je još istaknuta razlika (samo bitna) između stripa i crtanog filma. Naime, zadatak koji su dobili za grupni rad ili rad u parovima bio je nacrtati strip po jednom od filmova koji su gledali ili napraviti plakat za jedan od filmova – naravno, po njihovom izboru.

Učenici su u 45 minuta, koliko je trajao ovaj sat u kinu Tuškanac, zaista sudjelovali u radu te pokazali veliki interes za film. U većini slučajeva „cijelo je kino“ imalo ruku u zraku i htjelo komentirati zapaženo u filmu.
Reakcije njihovih učiteljica bile su također više nego pozitivne.

ČETVRTI RAZRED

Nastavna tema: Usporedba književnog djela i filma
Ključni pojmovi: film, knjiga

Učenici četvrtih razreda gledali su ulomak iz igranoga filma za djecu V. Tadeja Družba Pere Kvržice, te dječji film Nije svako zlo za zlo.
Na taj su način uspoređivali književno djelo Mate Lovraka i filma nastalog po njemu.
Nakon projekcije filma, zadatak im je bio osmisliti priču u kojoj će zamisliti da imaju svoju družbu s kojom mijenjaju nedostatke dijela grada u kojem žive.
Igrani dječji film prikazan je kao motivacija i poticaj videostvaralaštva u osnovnim školama.
Učenici i učiteljice bili su zadovoljni odabirom filmova.

PETI RAZRED

Nastavna tema: filmski rodovi
Ključni pojmovi: dokumentarni, igrani i animirani film

Gledali smo prvi 35 min. filma (tj. prvu epizodu TV-serije) Ne daj se, Floki (Z. Tadića).
2000. godine serija je prekrojena u film uz pomoć crtanih dijelova koje su crtali polaznici ŠAF-a Čakovec. Slijedio je dokumentarni film Sretno dijete – Filmske družine ZAG koji govori o dječaku koji u invalidskim kolicima pohađa nastavu jer je rođen s cerebralnom paralizom. Komparacijom viđenoga odredili smo osobine filmskih rodova, govorili o dokumentarnom i igranom opusu Zorana Tadića i podsjetili na prvu filmsku projekciju braće Lumiere. Projekcija je završena ŠAF-ovim crtićem Tres muheres (crtanom sapunicom).

ŠESTI RAZRED

Nastavna tema: filmska izražajna sredstva
Ključni pojmovi: kadar, plan, kut snimanja

Za prikazivanje smo odabrali dokumentarni film P. Krelje: Ana i njena braća, TV- reportažu Pero, Filmske družine ZAG. Kreljin film je posvećen darovitoj gitaristici, a Pero govori o hiperakitvnom učeniku. Na primjeru ovih filmova učenici su proširili znanje o dugim i kratkim kadrovima, planovima (od krupnoga do totala) te žabljoj, ptičjoj perspektivi i snimanju u visini očiju – tzv. normalnoj vizuri. Govorilo se i o zaticajnosti u dokumentarnom filmu.
Učenike smo upoznali i s dojmljivim opusom jednog od najzančajnijih hrvatskih dokumentarista P. Krelje, filmskog redatelja i kritičara. Pokazali smo kako i amateri, učenici 6. i 7. razreda mogu napraviti dojmljivu reportažu o učeniku kojega njegova hiperaktivnost obilježuje. I ova je projekcija završena animiranom sapunicom Tres muheres.

SEDMI RAZRED

Nastavna tema: Igrani film
Ključni pojmovi: vrste i obilježja igranoga filma, odnos među likovima, književno djelo i igrani film

U uvodnom dijelu učenicima je dano niz informacija vezanih uz snimanje igranoga filma – igrani film može nastati prema ideji koju netko ima za film (stvaranje priče, scenarija, knjige snimanja), prema kazališnoj predstavi, koja je najpogodnija kao osnovica za snimanje igranoga filma (najsrodnija s filmom, mada je gluma u kazalištu prenaglašena, a film to ne trpi- istaknute su sličnosti i razlike kazališne predstave i igranoga filma – primjer filma „Sokol ga nije volio“, filma koji je nastao prema kazališnoj predstavi koju je, baš za potrebe kazališta, napisao Fabijan Šovagović), te prema književnom djelu.
Naglašena je fabula koja je važna i za knjiženo djelo i za igrani film (tema, ideja, prostor, likovi, priča…). Zatim su upoznati s adaptacijom ili ekranizacijom (što je to, kako pretočiti književno djelo u igrani film – riječi u sliku i zvuk; poteškoće pri adaptaciji te odluke scenarista i redatelja što će izostaviti iz književnoga djela, ubaciti, prebaciti s početka djela na kraj, ili u sredinu filma, ili uopće neće mijenjati; kako će prikazati glumce (odabir glumaca – posebno kada oni nisu u književnom djelu opisani) i radnju…
Naglašena je i razlika načina prikazivanja događaja, likova, njihovog duševnog stanja i odnosa prema ostalim likovima i sebi. Književno djelo govori riječima i objašnjava čitatelju, a film govori akcijom, pokretom, mimikom…
Spomenuti su neki filmovi koji su nastali prema književnom djelu- „Ritam zločina“, Zorana Tadića – film nastao prema romanu „Dobri duh Zagreba“, Pavla Pavličića; „Glembajevi“;Antuna Vrdoljaka, nastao prema istoimenom djelu Miroslava Krleže, „Družba Pere Kvržice“, Vladimir Tadej, film nastao prema istoimenom romanu Mate Lovraka, „Breza“, Ante Babaje, film nastao prema istoimenom djelu Slavka Kolara…
Zatim je najavljeno gledanje dijela filma „Tko pjeva zlo ne misli“, Kreše Golika, filma koji je nastao prema pripovijetci „Dnevnik malog Perice“, Vjekoslava Majera.

Nakon 40-ak minuta filma, koliko su ga stigli gledati, skrenuta im je pažnja na sličnosti, a posebno na razlike, filma i pripovijetke. Naglašena je radnja: proširena je (dati su primjeri kojih u filmu ima,a u pripovijetci ne), neki dijelovi iz pripovijetke su u filmu „izbačeni“, već sam početak filma ne podudara se s pripovijetkom (ispričan je početak pripovijetke, a učenici su onda naglasili razliku s filmom); naglašen je i odnos Fulira i Ane (koji je u filmu dorađen), učenici su raspravljali o načinu prikaza promjene dana u filmu, o popratnim kadrovima koji slijede nakon najava dana, o odnosu Fulira i Ane, ulozi maloga Perice u filmu, o Franji i teti Mini…Budući da učenici još nisu čitali pripovijetku, način prikaza događaja i likova im je ispričan s pozornice, a onda su oni zaključivali koje su sličnosti i razlike s filmom. Naglašeno je i kako glumci u djelu uopće nisu opisani te kako je odabir glumaca slika svakog pojedinog lika koju je redatelj stvorio čitajući knjigu, kako dijaloga u pripovijetci nema, te kako su redatelj i scenarist morali napisati taj dijalog- pri tome se raspravljalo i o narječju i načinu izgovora teksta, te o glazbi koja slijedi događaje, a za koju u pripovijetci uopće ne doznajemo koja je…

OSMI RAZRED

Nastavno tema: filmski rodovi
Ključni pojmovi: scenarij, knjiga snimanja, redatelj

Učenici osmih razreda upoznavali su se s filmskim rodovima.
Gledali su dokumentarni dječji film Mouli moužek Pinky.
Uz taj su film imali zadatak osmisliti plakat kao i za igrani film Ne dao Bog većeg zla Snježane Tribuson. Odabirom ovoga igranoga filma upoznali su razliku između sinopsisa, scenarija i knjige snimanja kako bi na kraju mogli sami napisati osvrt ili prikaz o filmu. Na taj se način povezala nastava izražavanja i stvaranja i medijska kultura.

ŠKOLA U KINU TUŠKANCU

(tabelarni pregled sudjelovanja u programima Škole u kinu Tuškanac)

R.
br.
Naziv osnovne škole Datum izvođenja programa Razred Broj učenika Broj učitelja
1. I OŠ Dugave 03.10.2007. II 76 3
2. Alojza Stepinca 02.10.2007. I 23 1
3. Ante Kovačića 24.10.2007. VIII 99 4
4. Antuna Branka Šimića 23.11.2007.
15.11.2007.
28.11.2007.
VII
VI
II
121
104
83
5
4
4
5. Antuna Gustava Matoša 09.10.2007.
13.11.2007.
29.11.2007.
III
V
II
86
92
81
4
4
4
6. Antuna Mihanovića 03.10.2007.
07.11.2007.
II
IV
58
90
3
4
7. Augusta Cesarca 16.10.2007.
06.11.2007.
V
III
52
51
2
2
8. Augusta Harambašića 25.10.2007. VIII 47 2
9. Augusta Šenoe 23.11.2007.
26.10.2007.
29.11.2007.
VII
I
II
111
103
107
4
4
4
10. Bana Josipa Jelačića 18.10.2007. VI 89 4
11. Bartola Kašića 03.10.2007.
20.11.2007.
26.11.2007.
II
VII
I
87
95
101
4
4
5
12. Borovje 08.11.2007.
27.11.2007.
IV
I
57
52
2
2
13. Braće Radić 12.10.2007.
06.11.2007.
15.11.2007.
IV
III
VI
72
57
61
3
3
3
14. Brestje 11.10.2007.
26.10.2007.
21.11.2007.
IV
I
VIII
131
116
123
5
5
5
15. Brezovica 01.10.2007.
10.10.2007.
31.10.2007.
14.11.2007.
21.11.2007.
I
III
II
VI
VIII
123
159
128
154
126
7
7
6
6
5
16. Bukovac 17.10.2007.
06.11.2007.
VI
III
91
91
4
4
17. Cvjetno naselje 01.10.2007.
13.11.2007.
22.11.2007.
I
V
VIII
40
38
23
2
2
1
18. Čučerje 12.10.2007. IV 58 3
19. Davorina Trstenjaka 15.10.2007.
30.10.2007.
21.11.2007.
V
II
VIII
61
44
57
3
2
3
20. Dobriše Cesarića 25.10.2007. VIII 47 2
21. Dragutina Domjanovića 02.10.2007.
20.11.2007.
28.11.2007.
I
VII
II
96
149
112
4
5
4
22. Dragutina Kušlana 09.10.2007.
24.10.2007.
III
VIII
35
34
2
2
23. Dragutina Tadijanovića 29.10.2007. I 77 3
24. Dr. Antuna Starčevića 18.10.2007.
27.11.2007.
VI
I
80
76
3
3
25. Dr. Ivana Merza 10.10.2007.
26.10.2007.
14.11.2007.
29.11.2007.
III
I
VI
II
47
38
75
40
2
2
3
2
26. Dr. Vinka Žganca 01.10.2007.
30.10.2007.
07.11.2007.
19.11.2007.
I
II
IV
VII
95
122
107
105
4
4
4
4
27. Frana Galovića 12.10.2007. IV 79 3
28. Frana Krste Frankopana 03.10.2007.
06.11.2007.
II
III
63
61
3
3
29. Gornje Vrapče 09.10.2007.
12.11.2007.
III
V
42
47
2
2
30. Gračani 04.10.2007.
08.11.2007.
II
IV
44
63
2
2
31. Granešina 04.10.2007.
22.11.2007.
II
VIII
111
128
5
5
32. Grigora Viteza 17.10.2007.
06.11.2007.
VI
III
48
45
5
4
33. Grofa Janka Draškovića 23.11.2007.
07.11.2007.
VII
IV
97
93
4
4
34. Gustava Krkleca 18.10.2007. VI 103 4
35. Horvati 12.10.2007. IV 41 2
36. Ivana Cankara 04.10.2007.
15.11.2007.
22.11.2007.
II
VI
VIII
71
55
71
3
3
3
37. Ivana Filipovića 04.10.2007. II 59 2
38. Ivana Gorana Kovačića 12.10.2007.
28.11.2007.
IV
II
57
68
3
3
39. Ivana Granđe 11.10.2007.
31.10.2007.
13.11.2007.
IV
II
V
83
97
100
4
4
4
40. Ivana Gundulića 01.10.2007.
30.10.2007.
12.11.2007.
I
II
V
27
26
60
2
1
3
41. Ivana Mažuranića 22.10.2007.
14.11.2007.
29.11.2007.
VII
VI
II
92
97
88
4
4
4
42. Ivana Meštrovića 18.10.2007.
30.10.2007.
VI
II
40
40
2
2
43. Ive Andrića 24.10.2007. VIII 92 4
44. Izidora Kršnjavoga 02.10.2007.
13.11.2007.
22.11.2007.
28.11.2007.
I
V
VIII
II
76
76
66
63
3
3
3
3
45. Jabukovac 10.10.2007.
17.10.2007.
III
VI
30
33
2
2
46. J. Račića 21.11.2007. VIII 78 3
47. J. J. Strossmayera 12.10.2007.
31.10.2007.
06.11.2007.
26.11.2007.
IV
II
III
I
61
72
57
57
3
3
3
2
48. Jordanovac 24.10.2007.
05.11.2007.
14.11.2007.
26.11.2007.
VIII
III
VI
I
87
58
90
56
4
3
4
3
49. Julija Klovića 09.10.2007.
26.10.2007.
III
I
45
51
2
2
50. Jure Kaštelana 12.10.2007.
05.11.2007.
26.11.2007.
IV
III
I
86
101
77
4
4
3
51. Josipa Račića 11.10.2007. IV 95 4
52. Kralja Tomislava 24.10.2007.
28.11.2007.
VIII
II
63
71
3
3
53. Ksavera Šandora Gjalskoga 30.10.2007. II 55 2
54. Kustošija 16.10.2007. V 70 3
55. Lovre pl. Matačića 16.10.2007.
26.11.2007.
V
I
40
53
2
2
56. Lučko 03.10.2007.
15.10.2007.
26.10.2007.
19.11.2007.
22.11.2007.
II
V
I
VII
VIII
89
121
97
114
109
4
4
4
4
4
57. Luka 17.10.2007.
05.11.2007.
27.11.2007.
VI
III
I
136
172
116
5
7
5
58. Ljubljanica 24.10.2007.
29.10.2007.
VIII
I
50
39
2
2
59. Malešnica 22.10.2007.
27.11.2007.
VII
I
158
104
6
4
60. Marina Držića 17.10.2007. VI 47 2
61. Marije Jurić Zagorke 04.10.2007.
12.11.2007.
II
V
109
107
5
5
62. Markuševec 10.10.2007.
29.11.2007.
III
II
77
75
4
4
63. Mate Lovraka 22.10.2007.
08.11.2007.
31.10.2007.
VII
IV
II
148
130
114
8
5
5
64. Matije Gupca 15.10.2007.
05.11.2007.
V
III
74
86
4
4
65. Matka Laginje 02.10.2007.
12.11.2007.
28.11.2007.
I
V
II
61
94
58
3
4
2
66. Medvedgrad 16.10.2007.
30.10.2007.
26.11.2007.
V
II
I
98
91
77
4
4
3
67. Miroslava Krleže 02.10.2007.
22.11.2007.
I
VIII
43
56
2
2
68. Miroslava Mrkše 25.10.2007. VIII 50 2
69. Mladost 09.10.2007. III 71 3
70. Nikole Tesle 17.10.2007.
07.11.2007.
28.11.2007.
VI
IV
II
60
77
65
3
3
3
71. Odra 23.11.2007. VII 26 1
72. Otona Ivekovića 12.10.2007.
26.11.2007.
IV
I
53
50
3
3
73. Pantovčak 02.10.2007.
29.10.2007.
I
I
46
50
2
2
74. Pavleka Miškine 16.10.2007.
19.11.2007.
29.11.2007.
V
VII
II
84
81
66
3
3
3
75. Petra Preradovića 17.10.2007.
26.11.2007.
VI
I
48
51
2
2
76. Petra Zrinskoga 04.10.2007.
14.11.2007.
29.11.2007.
II
VI
II
66
73
62
3
3
2
77. Prečko 15.10.2007.
08.11.2007.
V
IV
66
57
4
3
78. Rapska 01.10.2007.
13.11.2007.
I
V
41
55
2
3
79. Remete 15.10.2007.
08.11.2007.
27.11.2007.
V
IV
I
87
75
79
3
3
4
80. Retkovec 09.10.2007.
30.10.2007.
III
II
136
143
5
5
81. Rudeš 25.10.2007.
31.10.2007.
15.11.2007.
VIII
II
VI
111
93
99
4
4
4
82. Savski Gaj 09.10.2007. III 102 4
83. Sesvete 01.10.2007.
25.10.2007.
I
VIII
107
148
4
6
84. Sesvetski Kraljevec 02.10.2007.
08.11.2007.
20.11.2007.
I
IV
VII
132
143
114
5
5
4
85. Sesvetska Sela 10.10.2007. III 93 4
86. Sesvetska Sopnica 15.10.2007. V 63 3
87. S. S. Kranjčevića 01.10.2007.
07.11.2007.
I
IV
71
57
3
3
88. Stenjevec 23.11.2007.
07.11.2007.
27.11.2007.
VII
IV
I
73
94
93
3
4
4
89. Stjepana Bencekovića 02.10.2007.
31.10.2007.
14.11.2007.
21.11.2007.
I
II
VI
VIII
11
21
18
15
1
1
1
1
90. Šestine 18.10.2007.
13.11.2007.
21.11.2007.
VI
V
VIII
47
49
50
2
2
2
91. Špansko Oranice 10.10.2007.
12.11.2007.
III
V
95
106
4
5
92. Tina Ujevića 15.10.2007. V 44 2
93. Tituša Brezovačkoga 22.10.2007.
29.11.2007.
VII
I
111 96 4
4
94. Trnjanska 02.10.2007.
11.10.2007.
25.10.2007.
14.11.2007.
I
IV
VIII
VI
23
15
11
19
1
1
1
1
95. Trnsko 03.10.2007.
29.10.2007.
13.11.2007.
II
I
V
98
95
112
4
4
4
96. Većeslava Holjevca 18.10.2007. VI 71 3
97. Vladimira Nazora 16.10.2007. V 66 3
98. Vjećeslava Novaka 18.10.2007. VI 67 3
99. Voltino 24.10.2007.
06.11.2007.
VIII
III
89
58
4
3
100. Vrbani 25.10.2007.
19.11.2007.
VIII
VII
95
84
4
3
101. Vugrovec Kašina 11.10.2007. IV 79 4
102. Vukomerec 11.10.2007.
06.11.2007.
15.11.2007.
IV
III
VI
105
95
99
4
5
4
103. Zapruđe 03.10.2007. II 49 2
104. Žitnjak 16.10.2007.
26.10.2007.
V
I
116
91
4
4
105. Žuti Brijeg 04.10.2007. II 78 3
105 škola 72 programa 17547 djece 755 učitelja

Ovdje možete komentirati članak

Programom Djeca djeci završava se prvi dio projekta Škola u kinu Tuškanac

Programom naslovljenim Djeca djeci, koji počinje 13. prosinca točno u podne, u kinu Tuškanac, svečano se završava prvi dio projekta Škola u kinu koji je od 1. listopada do 29. studenoga 2007. godine uspješno proveden u zajedničkoj organizaciji Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i šport Grada Zagreba i Hrvatskog filmskog saveza. »više

Filmski programi u kinu Tuškanac, Tuškanac 1 od 10. do 15. prosinca 2007.

Pri kraju ciklusa FAS-ovih filmova u ponedjeljak u 19 h pozivamo vas na razgovor i druženje sa stvaraocima ove kultne produkcije Krunom Heidlerom, Božidarkom Frait, Tomislavom Radićem, Fadilom Hadžićem... »više

Razgovor sa stvaraocima Filmskog autorskog studija

U povodu prikazivanja FAS-ove igrane produkcije večeras u 19 sati u maloj dvorani kina Tuškanac Josip Grozdanić će moderirati razgovor i druženje sa stvaraocima FAS-a... »više

DANI SRPSKE KULTURE - FILMSKI PROGRAM

Sedam priča iz susjedstva koje povezuje lajt-motiv sedam smrtnih grijehova, na komičan način tretiraju svakodnevicu Novobeograđana opsjednutih sitnim slabostima... »više