10. škola medijske kulture "Dr. Ante Peterlić"
115 polaznika

Desetu školu medijske kulture obilježava između ostaloga i veliki broj sudionika, organizatora, voditelja i posebno polaznika, zbog kojih i postoji i djeluje. Ove se godine na seminaru medijske kulture našlo trideset polaznika, od kojih je 22 na prvom, osnovnom stupnju, a osmero na drugom, kao obliku permanentnog obrazovanja. Ponajviše dolaze iz osnovnih i srednjih škola, a stigli su iz Čakovca, Daruvara, Ivanca, Karlovca, Kutjeva, Macinca, Poreča, Rijeke, Rovišća, Trogira, Varaždina, Zadra i Zagreba.

Radionicu dokumentarnog filma pohađa dvanaest polaznika, koji si došli iz Crikvenice, Čakovca, Gunje, Krapine, Osijeka, Požege, Slavonskog Broda, Svetog Martina na Muri, Zagreba i Zaprešića. U radionicama igranoga filma i TV-reportaže je po osam polaznika, koji stižu iz Čakovca, Dugog Sela, Krapine, Varaždina, Zagreba i Zaprešića, odnosno iz Đakova, Križevaca, Samobora, Slavonskog Broda, Šibenika i Zagreba. U radionici animiranoga filma čak je trinaest polaznika, četvoro u početnoj i devetero u naprednoj grupi, a pristigli su iz Daruvara, Koprivnice, Rijeke, Rovinja, Rovišća, Splita, Vrsara, Zadra i Zagreba.

Među specijaliziranim je radionicama najviše zanimanja za kameru i snimanje, u kojoj je osamnaest polaznika, iz Delnica, Gunje, Osijeka, Pleternice, Slavonskog Broda, Sesveta, Slatine, Splita, Varaždina, Vidovca i Zagreba, a jedan je polaznik stigao iz Tuzle, Bosna i Hercegovina. Devet je polaznika radionice za montažu, koji su došli iz Čakovca, Karlovca, Lovrana, Matulja, Osijeka, Ozlja i Zagreba, uz jednog polaznika iz Ljubljane, Slovenija, a pet u radionici za radiofoniju, iz Rijeke, Splita i Varaždina. Pet je polaznika i u radionici za scenarij, iz Mlina i Zagreba, a sedam u radionici za postprodukciju tona, iz Čakovca, Gunje, Siska, Splita i Zagreba.

Brojnost polaznika i njihova rasprostranjenost po cijelom području Republike Hrvatske jedan su od pokazatelja prepoznavanja Škole medijske kulture "Dr. Ante Peterlić" kao mjesta na kojem prvenstveno učitelji i profesori hrvatskog jezika koji to žele dobivaju temeljne spoznaje o medijskoj, posebno filmskoj kulturi, ali i vrijedna znanja o segmentima filmskog stvaralaštva, poput snimanja, montaže, scenarija, obrade tona ili pojedinih filmskih rodova. Time Škola u cijelosti ispunjava smisao svoga postojanja.

Duško Popović